تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

ردپای سکوها در حذف پرسپولیس!

تیم پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الدحیل بود، اما با شکست در این بازی حساس از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند. در این میان واکنش هواداران سرخ در این بازی مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۹۴۴۸
۰۹:۴۲ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

ردپای سکوها در حذف پرسپولیس!

دیدارنیوز: هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد این تیم در دیدار با الدحیل ناراضی بودند.

پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) یکی از تلخ‌ترین شکست‌های آسیایی خود در سال‌های اخیر را تجربه کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در همان دقایق ابتدایی با گل شهاب زاهدی از الدحیل پیش افتاده بودند، در ادامه بازی ۲ گل خوردند و با یک شکست خانگی از دور رقابت‌ها کنار رفتند. باخت پرسپولیس مقابل الدحیل و عملکرد ضعیف این تیم در چند هفته اخیر، واکنش هواداران را هم به‌دنبال داشت و آن‌ها به تندی از اعضای باشگاه انتقاد کردند.

بازی دقیقه ۸۳ تمام شد!

در میان انتقادات و شعار‌های هواداران پرسپولیس یک نکته عجیب و قابل تامل وجود داشت که شکست شب قبل را تلخ‌تر کرد. هواداران پرسپولیس پس از گل دوم الدحیل در دقیقه ۸۳ شروع به شعار علیه کادر فنی و بازیکنان کردند و این موضوع تاثیر زیادی روی سردرگمی تیم پس از دریافت گل دوم داشت. این درحالی است که پرسپولیس پس از گل دوم الدحیل با احتساب زمان‌های تلف‌شده بیش از ۲۰ دقیقه فرصت داشت تا با زدن ۲ گل راهی مرحله بعد شود.

ردپای سکوها در حذف پرسپولیس!

تاثیر هواداران در چنین دقایقی بیش از همیشه خودش را نشان می‌دهد و آن‌ها می‌توانستند با شعار‌های روحیه‌بخش خود به بازیکنان برای بازگشت کمک کنند. بدون شک انتقاد از عملکرد تیم حق هر هواداری است، ولی شعار‌های تند و پرتاب بطری در دقایقی که پرسپولیس نیاز جدی به گل داشت، کمکی به این تیم نکرد. البته پرسپولیس در این فصل نشان داده که مشکلات فنی زیادی دارد و نمی‌توان تقصیر باخت امشب را گردن هواداران انداخت، ولی آن‌ها هم در کنار بقیه اعضای تیم بازنده بودند. به‌خصوص که همین تیم چند ماه قبل با همین نفرات سه‌گانه قهرمانی را رقم زده بود.

فراموشی بازگشت ۵ سال قبل

پرسپولیس با بازگشت‌های رویایی در لیگ قهرمانان آسیا چندان هم بیگانه نیست و در سال‌های اخیر بار‌ها چنین اتفاقی را رقم زده است. اوج این ماجرا در سال ۲۰۱۸ و مقابل همین تیم الدحیل رقم خورد که تیم برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم ۳ بار گلزنی کرد و یک روز تاریخی را رقم زد. با توجه به ضعف خط دفاعی الدحیل چنین بازگشتی در بازی شب گذشته هم غیرممکن نبود، ولی عدم حمایت هواداران و شعار‌های بدموقع آن‌ها نقش مهمی در رقم خوردن شکست تلخ و حذف از آسیا داشت.

مطلب مرتبط:

پرسپولیس ۱ - الدحیل ۲؛ حذف ناباورانه!/ ایران با یک نماینده در دور بعد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی