تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مجمع عمومی کمیته المپیک؛ صدا و تصویر مخالفان قطع شد!

در جریان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، مانیتور‌هایی که تصاویر مجمع را پخش می‌کردند صدا را قطع کردند. صحبت‌های هادی ساعی نیز به دلیل قطع صدا در محل حضور خبرنگاران پخش نشد. همزمان با بالا گرفتن بحث در خصوص تشکیل مرکز حکمیت و داوری در ورزش، بعد از قطع صدا، تصاویر هم برای خبرنگاران قطع شد!

کد خبر: ۱۵۹۴۰۵
۱۱:۵۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

مجمع عمومی کمیته المپیک؛ صدا و تصویر مخالفان قطع شد!

دیدارنیوز: بر سر ایجاد مرکز حکمیت ورزش در ایران بین اعضای مجمع اختلافاتی ایجاد شد. در این طرح پیشنهاد شده بود که کمیسیون اخلاق می‌تواند به مسائل فدراسیون‌ها ورود کند.

در جریان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، فروتن نماینده سازمان بازرسی پیشنهاد مرکز حکمیت و داوری ورزش را مطرح کرد و گفت: ما احساس کردیم که این خلا در ورزش کشور وجود دارد و آن را با خسروی‌وفا مطرح کردیم و ایشان گفتند این بحث را در جلسه مطرح کنید. وجود این مرکز در ورزش مغفول مانده است. در ٩ کشور این مرکز تاسیس شده است، در ایران هم پیشنهاد شده این مرکز با همکاری فدراسیون‌ها تشکیل شود. اساسنامه هم سه ماه بعد از تشکیل توسط هیئت اجرائی بررسی و تصویب شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که با یک ساعت تاخیر در مجمع حضور یافته بود در واکنش به بحث حکمیت ورزش گفت: اساسنامه از اختیارات مجمع است و یک قدرت دیگر درست نکنیم و خواهش می‌کنم این موضوع به رای نگذارید و استقلال فدراسیون‌ها را نگیرید و من مخالف این موضوع هستم. در مملکت ما وقتی کسی جایی می‌نشیند می‌خواهد قدرت خود را زیاد کند. اساسنامه از اختیارات مجمع است و اجازه نداریم به هیئت اجرایی بفرستیم. دوستان خودشان باید در هیئت اجرایی مخالفت می‌کردند و آن‌ها نماینده فدراسیون‌ها هستند.

اینچه درگاهی نماینده فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: با صحبت علیرضا دبیر موافق هستم. کمیسیون اخلاق ورودش به این شکل در فدراسیون‌ها پسندیده نیست. ما می‌توانیم در هر فدراسیون کمیته اخلاق داشته باشیم و اگر لازم شد با کمیسیون اخلاق کمیته در ارتباط می‌شود.

در ادامه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک درباره صحبت‌های دبیر توضیح داد، اما مانیتور‌هایی که تصاویر مجمع را پخش می‌کردند صدا را قطع کردند. صحبت‌های هادی ساعی نیز به دلیل قطع صدا در محل حضور خبرنگاران پخش نشد. همزمان با بالا گرفتن بحث در خصوص تشکیل مرکز حکمیت و داوری در ورزش، بعد از قطع صدا، تصاویر هم برای خبرنگاران قطع شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی