تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیسی لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرد

ابراهیم رئیسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح و سپس این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس کرد.

کد خبر: ۱۵۹۳۹۲
۱۰:۰۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

رئیسی لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرد

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تقدیم مجلس کرد.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح کرد و سپس این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی کرد.

با توجه به ماده ۱۸۲ اصلاحی آیین نامه داخلی مجلس، امروز بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور مربوط به ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمد‌ها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه تقدیم مجلس شد.

بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه نیز حداکثر ۱۰ روز از زمان ابلاغ بخش اول به مجلس ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی