تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

امیرعبداللهیان در روسیه؛ هدف نشست مسکو چیست؟

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به روسیه گفت: تمرکز نشست مسکو بر نیرومندسازی همکاری‌های اقتصادی ۵ کشور ساحلی دریای خزر خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۹۳۸۱
۰۸:۳۲ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

امیرعبداللهیان در روسیه؛ هدف نشست مسکو چیست؟

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه ایران، با اشاره به برگزاری نشست وزیران امور خارجه کشور‌های ساحلی دریای خزر در روز سه‌شنبه چهاردهم آذر ماه در مسکو گفت: ما در این نشست بر موضوعاتی که تقویت کننده همکار‌های اقتصادی و تجاری بین کشور‌های ساحلی خزر باشد، تمرکز خواهیم داشت.

حسین امیرعبداللهیان بامداد روز سه‌شنبه هنگام ورود به مسکو در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر خود به روسیه اظهار کرد: یکی از اهداف این سفر شرکت در نشست مشترک وزیران امور خارجه کشور‌های ساحلی دریای خزر است و ما در این نشست بر موضوعاتی که تقویت کننده همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین کشور‌های ساحلی خزر باشد تمرکز خواهیم کرد و در واقع یکی از موضوعات مهم این نشست نیرومندسازی همکاری‌های اقتصادی ۵ کشور ساحلی دریای خزر است.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان با بیان اینکه در جریان این سفر با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز دیدار و رایزنی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در این دیدار مورد بررسی قرار خواهیم داد پیگیری روند اجرای توافقاتی است که سال گذشته بین روسای جمهور دو کشور انجام شد.

امیرعبداللهیان در روسیه؛ هدف نشست مسکو چیست؟

امیر عبداللهیان همچنین با بیان اینکه در جریان این سفر با دیگر وزیران امور خارجه حاضر در نشست کشور‌های ساحلی خزر دیدار و رایزنی خواهیم کرد، گفت: بررسی آخرین تحولات فلسطین و جنایت‌های صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یکی از محور‌های رایزنی با شرکت کنندگان در این اجلاس خواهد بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در خصوص راه‌های توقف فوری نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری فلسطین، گشایش معبر انسانی برای ارسال کمک‌های مستمر انسان‌دوستانه و جلوگیری از کوچ اجباری مردم غزه در دیدار با وزیران امور خارجه کشور‌های حاضر در این نشست به ویژه روسیه میزبان اجلاس گفتگو و رایزنی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی