تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

الهلال ۲ - نساجی ۱؛ خداحافظی آبرومندانه!

تیم نساجی ایران آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با شکست در عربستان به پایان برد؛ دیداری که تشریفاتی بود، اما تیم رحمتی در مجموع نمایش قابل قبولی به ویژه در نیمه دوم داشت و حتی می‌توانست به تساوی برسد.

کد خبر: ۱۵۹۳۷۵
۱۹:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ الهلال ۱ - نساجی ۰ +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: الهلال عربستان که صعودش قطعی شده بود، نیازی به بازی انتحاری و تماما هجومی نداشت و در ابتدای نیمه اول توسط میشل به گل رسید. در ادامه الهلال که نیمار را به دلیل مصدومیت چند ماه در اختیار ندارد، فرصت‌هایی خلق کرد، اما نیمه اول با یک گل به پایان رسید و یک پنالتی این تیم توسط کمک داور ویدیویی رد شد.

سالم الدوساری در دقیقه ۵۴ گل دوم را روی واکنش ضعیف خطیر برای میزبان به ثمر رساند تا کار نساجی تقریبا تمام شود.

اما در حالی که به نظر می‌رسید بازی با دو گل به پایان خواهد رسید، قائدرحمتی با شوتی سنگین و غیرقابل مهار دروازه الهلال را فرو ریخت تا این شکست برای نماینده ایران خفیف شود.

به این ترتیب، نساجی با دو بردی که برابر بمئبی‌سیتی هند بدست آورد با مرحله گروهی وداع کرد و نماینده عربستان با ۱۶ امتیاز به مرحله حذفی رفت.

در ادامه لحظات حساس و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، سلمان الفرج، محمد کنو، میشل، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری

گزارش زنده؛ الهلال ۱ - نساجی ۰ +ویدیو

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

گزارش زنده؛ الهلال ۱ - نساجی ۰ +ویدیو

دقیقه ۴: گل اول برای الهلال! میشل در همان ابتدای بازی دروازه نساجی را باز کرد تا میزبان از حریف ایرانی خود پیش بیفتد. تصاویر آهسته نشان داد که توپ از خط دروازه نساجی عبور کرده بود.

دقیقه ۱۰: پس از گذشت چند دقیقه از بازی، نساجی هم به زمین الهلال وارد شد و دو کرنر بدست آورد که حاصلی نداشت و الهلال همچنان تیم برتر میدان است.

دقیقه ۱۶: بازیکنان نساجی به امید آفساید ایستادند، اما نفوذ خطرناک الهلالی‌ها با دفاع به موقع به جایی نرسید.

گزارش زنده؛ الهلال ۱ - نساجی ۰ +ویدیو

دقیقه ۲۹: سیو‌های دیدنی خطیر! دروازه‌بان نساجی در چند مرحله مانع از گلزنی بازیکنان الهلال شد و توپ را از خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۳۳: داور برای الهلال پنالتی اعلام کرد، اما پس از آن کمک داور ویدیویی وارد ماجرا شد و داور بعد از بازبینی صحنه این پنالتی را رد کرد.

خطای پنالتی به سود الهلال که VAR آن را رد کرد

 

دقیقه ۴۵: فرصت عالی برای نساجی از دست رفت! بازیکنان نساجی در لحظات پایانی نیمه اول فرصت خوبی برای گلزنی داشتند که نوک انگشتان بونو مانع رسیدن توپ به تور دروازه الهلال شد.

پس از ۶ دقیقه وقت اضافه، نیمه اول با برتری خفیف الهلال به پایان رسید و نساجی شانس تساوی در این نیمه را داشت.

دقیقه ۵۱: میشل زننده گل اول این بازی به خط دفاعی نساجی زد و همه را بهم ریخت، اما در نهایت ارسال پای راست او دقت لازم را نداشت و موقعیت الهلال هدر رفت.

دقیقه ۵۴: گل دوم الهلال! سالم الدوساری به راحتی و روی اشتباه و واکنش ضعیف خطیر، دروازه‌بان نساجی گل دوم را به ثمر رساند تا کار تیم رحمتی برای جبران نتیجه حسابی سخت شود.

دقیقه ۶۱: دروازه‌بان الهلال مقابل محمدرضا آزادی اشتباه بزرگی مرتکب شد، اما خودش با یک شیرجه سریع توپ را جمع کرد و اجازه نداد گل اول نساجی رقم بخورد.

گزارش زنده؛ الهلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ الهلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

دقیقه ۷۷: گل اول نساجی! قائدرحمتی با ضربه‌ای دیدنی دروازه الهلال را فرو ریخت تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد.

 

این دیدار با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی