تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد

جزییات فوت یک کودک در بیمارستان مفید؛ «مطالبات کادر درمان مانع خدمت‌رسانی نیست»

پس از مرگ تلخ و دردناک کودکی شش ماهه در بیمارستان کودکان مفید، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این باره توضیحاتی ارایه داد.

کد خبر: ۱۵۹۳۲۴
۱۹:۴۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

جزییات فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید

دیدارنیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درپی انتشار مطالبی درخصوص فوت کودکی شش ماهه در بیمارستان کودکان مفید درباره جزئیات این خبر توضیحاتی ارایه داد.

دکتر رضا زندی اظهار کرد: کودکی شش ماهه توسط والدین برای درمان به اورژانس بیمارستان مفید آورده و در اولین فرصت پذیرش و ویزیت و اقدامات درمانی اولیه برای وی انجام شد، در حین این اقدامات بدحال می‌شود و علی‌رغم اقدامات متاسفانه فوت می‌کند.

وی ادامه داد: به طور کلی طبق دستورالعمل‌های موجود اگر کمتر از ۲۴ ساعت پس از ورود بیمار به بیمارستان، بیمار فوت کند به عنوان مرگ مشکوک محسوب می‌شود که می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. این مرگ‌ها نیاز به بررسی پزشکی قانونی دارد و صدور گواهی فوت بیمار بدون بررسی پزشکی قانونی امکان پذیر نیست.

معاون درمان دانشگاه در پاسخ به مطالب منتشر شده درمورد اعتصاب کادر درمان بیمارستان در روز حادثه گفت: مطالبات کادر درمان همواره وجود داشته، اما هرگز منجر به عدم خدمت رسانی به بیماران نشده است، زیرا تمام پزشکان و پرستاران رعایت حقوق بیمار را از جمله وظایف اخلاقی خود می‌دانند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی افزود: با این وجود بررسی‌های کارشناسانه دراین خصوص با حضور کارشناسان معاونت درمان، حراست و رییس دانشگاه برای ارزیابی ابعاد مختلف ماجرا صورت گرفته است. این بررسی‌ها تا اعلام قطعی علت مرگ از سوی پزشکی قانونی ادامه خواهد داشت و در صورت وجود مقصر یا مقصرانی در این ماجرا حتما طبق مقررات در اسرع وقت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مطلب مرتبط:

دومینوی مصیبت در پیچ و خم معیشت و اخلاق

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی