تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس - الدحیل؛ یک بازی حیثیتی!

پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در حال حاضر ۸ امتیازی است و الدحیل باید این تیم را متوقف کند تا در جدول تیم‌های دوم، شانس برای صعود السد باقی بماند.

کد خبر: ۱۵۹۳۲۰
۱۸:۱۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

پرسپولیس - الدحیل؛ یک بازی حیثیتی!

دیدارنیوز: هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی پیچیده برای فوتبال قطر همراه است.

پس از آنکه السد رو در روی نسف قارشی، صدرنشین گروه B قرار می‌گیرد، الدحیل باید در تهران به میهمانی پرسپولیس برود. بعد از افت چند ساله تیم‌های باشگاهی قطری که البته یکی از دلایل آن پشتیبانی کامل از تیم ملی قطر برای حضور در جام جهانی و برگزاری اردو‌های طولانی بود، لیگ ستارگان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان تنها دو نماینده داشت که در الدحیل و السد خلاصه می‌شدند.

این دو تیم نیز بر خلاف دوران اوج خود نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند تا شانس قطر برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به کم‌ترین حد خود برسانند.

الدحیل که کاملا شانس صعود را از دست داده، تنها یک هدف در تهران خواهد داشت؛ اینکه پرسپولیس را ببرد تا علاوه بر انتقام شکست بازی رفت، شاید به السد نیز کمک کند که معادلات پیچیده مسیر صعود را بپیماید و پرچم لیگ ستارگان را بالا نگه دارد.

هم‌اکنون السد ۷ امتیازی است و شانس زیادی برای صعود ندارد. آن‌ها برای کسب مقام اول گروه باید نسف قارشی صدرنشین را با اختلاف دو گل شکست بدهند و امیدوار باشند که الشارجه برابر الفیصلی برنده نشود تا به راحتی صعود کنند.

اما در صورتی که نتایج گروه B طوری رقم بخورد که السد مجبور شود برای صعود به عنوان تیم دوم رقابت کند، تقابل دیگر نماینده قطر برابر پرسپولیس نیز برای این تیم اهمیت پیدا می‌کند، چرا که پرسپولیس در حال حاضر ۸ امتیازی است و الدحیل باید این تیم را متوقف کند تا در جدول تیم‌های دوم، شانس برای صعود السد باقی بماند.

به هر حال در آخرین دوره پیشتازی لیگ قهرمانان در مسابقات قاره‌ای آسیا، این تنها شانس لیگ قهرمانان است تا همچنان در جدول لیگ قهرمانان زنده بماند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی