تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
نوش آبادی، نماینده مجلس در تذکر شفاهی مطرح کرد

افزایش سن بازنشستگی خلاف سیاست‌های کلی است؛ این مصوبه موجب نارضایتی مردم شده

پس از مصوبه جنجالی افزایش سن بازنشستگی در مجلس، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین می‌گوید که افزایش سن بازنشستگی خلاف سیاست‌های کلی است و این مصوبه موجب نارضایتی و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

کد خبر: ۱۵۹۳۰۸
۱۳:۵۹ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

افزایش سن بازنشستگی خلاف سیاست‌های کلی است؛ این مصوبه موجب نارضایتی مردم شده

دیدارنیوز: نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه افزایش سن بازنشستگی در مردان به ۶۲ سال و در زنان به ۵۵ سال خلاف سیاست‌های کلی و قوانین جوانی جمعیت و قانون اساسی است، عنوان کرد: این مصوبه موجب بی عدالتی شده و تبعیض به همراه دارد، از این رو انتظار داریم که شورای نگهبان آن را به مجلس بازگردانده تا نمایندگان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

حسین نوش آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: همانطور که در زمان بررسی برنامه هفتم توسعه بسیاری از نمایندگان مخالف تصویب موضوع افزایش سن بازنشستگی بودند، هم اکنون نیز عرض می‌کنم که این مصوبه موجب نارضایتی و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

نماینده مردم ورامین و قرچک در مجلس یازدهم با بیان اینکه افزایش سن بازنشستگی در مردان به ۶۲ سال و در زنان به ۵۵ سال خلاف سیاست‌های کلی و قوانین جوانی جمعیت و قانون اساسی است، عنوان کرد: این مصوبه موجب بی عدالتی شده و تبعیض به همراه دارد، از این رو انتظار داریم که شورای نگهبان آن را به مجلس بازگردانده تا نمایندگان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

به نقل از خانه ملت، او در پایان تاکید کرد: جوانان، شورا‌ها و کانون‌های کارگری و حتی کارکنان لشگری و کشوری نسبت به این مصوبه معترض بوده و نگران هستند، از این رو ضروری است مصوبه به مجلس بازگردانده شده و نمایندگان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی