تیتر امروز

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

نماینده مجلس: کسی پاسخگوی تاخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش فرهنگیان نیست

حسین حق وردی، نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت گفت: نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان مظلوم اقدام اساسی صورت گیرد، آیا تأخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش این عزیزان کافی نیست، آیا اگر خود دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تأخیر می‌افتاد جریمه دیرکرد تلقی می‌کردند. چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به این عزیزان به دلیل تأخیر طولانی مدت پیش آمده است.

کد خبر: ۱۵۹۳۰۰
۱۲:۴۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

نماینده مجلس: کسی پاسخگوی تاخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش فرهنگیان نیست

دیدارنیوز: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هر سال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است، چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود.

حسین حق وردی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از رشادت‌ها و ایستادگی مظلومانه مردم غزه و ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت تشکر می‌کنم و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را که با هدایت و حمایت همه‌جانبه آمریکای جهانخوار صورت می‌گیرد به شدت محکوم می‌کنیم و به برخی سران رژیم‌های مرتجع عربی می‌گویم‌ای کاش شما هم که به اصطلاح مسلمان و عرب هستید در حد کشور‌های غیرمسلمان و غیر عرب آمریکای لاتین در مقابل سفاکی‌های رژیم صهیونیستی موضع‌گیری می‌کردید. آبروی هر چه مسلمان و عرب بود بردید، ننگ بر شما.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس ادامه داد: از حضور ارزشمند رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در شهرستان شهریار و افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) که بعد از ۳۴ سال تأخیر صورت گرفت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خطاب به رئیس جمهور و هیأت دولت عنوان کرد: نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان مظلوم اقدام اساسی صورت گیرد، آیا تأخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش این عزیزان کافی نیست، آیا اگر خود دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تأخیر می‌افتاد جریمه دیرکرد تلقی می‌کردند. چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به این عزیزان به دلیل تأخیر طولانی مدت پیش آمده است. آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هر سال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است. چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود.

حق‌وردی ادامه داد: بیشتر از یک سال است که شهرداری‌های حوزه انتخابیه اینجانب با تخصیص اعتبار اتوبوس‌های جدیدی را برای مطلوب شدن حمل و نقل عمومی خریداری کرده‌اند، گذشته از اینکه علیرغم انجام تمام تعهدات از طرف شهرداری‌ها هنوز اتوبوس‌ها تحویل داده نشده است، به ۱۸ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده به شهرداری ملارد مجوز تردد داده نمی‌شود در حالی که اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده و ناکافی هستند و نیاز مردم را تأمین نمی‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی