تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مهاجری، فعال سیاسی مطرح کرد

بازی هوشمندانه «روحانی»؛ او با رد یا تایید صلاحیت، برنده انتخابات است

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران یک بازی هوشمندانه را پیش می‌برد و در این شرایط چه رد صلاحیت شود چه تایید صلاحیت، برنده انتخابات است و اگر رد صلاحیت شود، زبانش باز می‌شود تا حرف‌های ناگفته را بزند.

کد خبر: ۱۵۹۲۶۱
۱۸:۰۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲

مهاجری

دیدارنیوز: محمد مهاجری گفت: اگر حسن روحانی رد صلاحیت شود، زبانش باز می‌شود تا حرف‌های ناگفته را بزند. در واقع با قدرت و شدت بیشتری می‌تواند بحث خالص‌سازی را افشا کند به همین خاطر احتمال رد صلاحیت او کم است.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال رد صلاحیت روحانی گفت: من قبلا هم گفته‌ام که روحانی در این شرایط چه رد صلاحیت شود چه تایید صلاحیت، برنده انتخابات است. روحانی با این کار کسب اعتبار مردمی می‌کند و در فضای سیاسی کشور اگر ایشان رد صلاحیت شود، زبانش باز می‌شود تا حرف‌های ناگفته را بزند. در واقع با قدرت و شدت بیشتری می‌تواند بحث خالص سازی را افشا کند به همین خاطر احتمال رد صلاحیت او کم است.

او افزود: هرکسی بتواند در فضای سیاسی جریاناتی را علیه خالص سازان سامان بدهد مورد خشم قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با قدرت مانور سیاسی روحانی در مجلس خبرنگان بیان کرد: آنچه برای روحانی مهم است بحث رای آوردن اش است نه اینکه در مجلس خبرنگان کاری انجام بدهد. روحانی مگر چند درصد مجلس خبرگان حساب می‌شود؟ مگر مجلس خبرنگان مجلسی است که بحث سیاسی در آن جریان داشته باشد. درست است که برخی چهره‌های آن‌ها آدم‌های داغ سیاسی باشند، اما عملکرد خبرگان به معنی عملکرد سیاسی نیست. حضور روحانی در مجلس خبرنگان یک مانور سیاسی است.

مهاجری درباره ایده روحانی برای مشارکت در انتخابات گفت: روحانی یک بازی هوشمندانه را پیش می‌برد و این پیام را می‌دهد که من نه تنها به انتخابات پشت پا نمی‌زنم بلکه در همین فضای سیاسی که اپوزیسیون در خارج و تندرو‌های اصلاح طلب در داخل دنبال تحریم هستند و اصولگرایان تندرو به دنبال این هستند که چهره‌های معتدل وارد انتخابات نشوند، من همه این‌ها را با هم بی اثر می‌کنم.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی