تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بازار سیاه دوباره به راه افتاد

قیمت نجومی بلیت بازی آسیایی پرسپولیس! +عکس

با نزدیک شدن به دیدار حساس و مهم پرسپولیس ایران برابر الدحیل قطردر لیگ قهرمانان آسیا، بازار سیاه بلیت فروشی این دیدار دوباره زنده شد و قیمت‌ها به بیش از یک میلیون تومان هم رسید!

کد خبر: ۱۵۹۲۳۳
۱۱:۰۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲

قیمت عجیب بلیت بازی آسیایی پرسپولیس +عکس

دیدارنیوز: بلیت دیدار پرسپولیس و الدحیل در بازار سیاه با رقم‌های بسیار بالا به فروش می‌رسد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند.

از روز چهارشنبه هفته گذشته و در فاصله ۶ روز تا برگزاری این بازی، بلیت‌فروشی این مسابقه آغاز شده است. باشگاه پرسپولیس برای حضور بیش‌تر هوادارانش در این بازی قیمت بلیت‌ها را نیم‌بها کرد به‌طوری‌که قیمت بلیت‌ها به ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

گفته می‌شود در کم‌تر از یک ساعت تمام بلیت‌های این بازی به‌فروش رفت و حالا هواداران پرسپولیس اگر می‌خواهند از نزدیک بازی را تماشا کنند باید از بازار سیاه و با قیمت‌های نجومی که تا به امروز به ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است بلیت بخرند.

قیمت عجیب بلیت بازی آسیایی پرسپولیس +عکس

توضیح حراست فدراسیون فوتبال درباره بلیت تقلبی پرسپولیس-الدحیل

محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره روند فروش بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، متاسفانه افراد سودجو در حال سوءاستفاده بوده و در فضای مجازی اقدام به قیمت گذاری غیرواقعی بلیت این مسابقه و فریب دادن هواداران فوتبال می‌کنند.

وی افزود: ضمن اعلام پیگیری و برخورد جدی با افرادی که این فعالیت غیرقانونی را انجام می‌دهند، به اطلاع می‌رساند وفق ضوابط، خرید بلیت مسابقه صرفاً از طریق سایت بلیت‌فروشی الکترونیکی بوده و ورود افراد به استادیوم هم با در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی و تطبیق این دو جهت احراز هویت انجام خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی