تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

بازار خودرو در رکود +جدول قیمت‌ها

قیمت خودرو امروز، ۱۰ آذر ۱۴۰۲ نسبت به روز گذشته ثابت است و تغییری ندارد. البته سوال اصلی این است که آیا این ثبات در هفته‌ها و ماه‌های آینده نیز ادامه دارد؟

کد خبر: ۱۵۹۲۰۳
۰۹:۵۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲

بازار خودرو در رکود +جدول قیمت‌ها

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز همانند هفته‌ها و ماه‌های گذشته در ثبات کامل قرار دارد و نوسانات عجیب و غریبی از آن گزارش نمی‌شود. البته دلیل ثبات قیمتی امروز، تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو است و احتمالاً از روز آینده، نوساناتی در بازار صورت بگیرد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی به دلیل تعطیلی بازار، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

کوییک R دنده دستی یکی از محصولات ارزان قیمت بازار داخلی محسوب می‌شود که امروز نیز همانند روز گذشته هیچ تغییری نداشته است و با قیمت ۳۵۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

ساینا S دنده اتوماتیک یکی از خودرو‌های اتوماتیک داخلی به شمار می‌رود که قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات دنده اتومات بازار دارد. این خودرو که روز گذشته دو میلیون تومان افت قیمت داشت، امروز تغییری نداشته و با ۴۳۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که در حال حاضر تولید می‌شود. این خودرو روز گذشته نیز تغییر قیمتی نداشت و امروز با همان قیمت ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس تیپ ۱ دنده دستی یکی از سدان‌های تولیدی ایران خودرو نیز امروز هیچ تغییری ندارد و به نرخ ۶۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بازار خودرو در رکود +جدول قیمت‌ها

قیمت خودرو‌های مونتاژی

در بازار خودرو‌های مونتاژی نیز به دلیل تعطیلی بازار، خبری از تغییرات قیمت نیست.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید سدان مدیران خودرو است که روز گذشته حدود ۱۵ میلیون تومان افت قیمت داشت، امروز تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۷ پلاس هم امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی K۷ کراس‌اوور مونتاژی کرمان موتور نیز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بازار خودرو در رکود +جدول قیمت‌ها

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو گفت: بازار خودرو در هفته گذشته به گونه‌ای بود که حتی خرید و فروش خودرو‌های داخلی نیز به سختی انجام می‌گرفت.

او بیان کرد: با توجه به عرضه قطره‌چکانی خودروساز، حباب قیمتی علی‌رغم تقاضای پایین، همچنان در محصولات داخلی به چشم می‌خورد. هفته آینده نیز احتمالاً روند بازار به همین صورت ادامه داشته و با خرید و فروش کمتر، قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی