تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

خبر فوری برای متقاضیان خرید خودرو/ فروش جدید سامانه یکپارچه آغاز شد

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، گفت: به دنبال عرضه مازاد تعدادی از محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه، ایران خودرو نیز هفته آینده نسبت به عرضه یک محصول خود در این سامانه اقدام می‌کند.

کد خبر: ۱۵۹۱۹۶
۱۱:۵۴ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲

خبر فوری برای متقاضیان خرید خودرو/ فروش جدید سامانه یکپارچه آغاز شد

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۴ خودروساز داخلی ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور و آرین موتور، از امروز خودرو‌های مازاد و جدید خود را برای عرضه در سامانه یکپارچه بارگذاری کرده‌اند.

براین اساس تعدادی از این خودرو‌ها هم‌اکنون در سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars قابل عرضه است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

عرضه جدید لاماری و هایما از هفته آینده در سامانه یکپارچه

مهدی تقدسی، مدیر طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، در این‌باره گفت: عرضه خودروی lamari EMAM محصول شرکت آرین از هفته آینده آغاز می‌شود.

‌به گفته مدیر طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، شرکت ایران‌خودرو هفته آینده هایما ۷ X را عرضه خواهد کرد.

وی بیان داشت: عرضه خودرو‌های داخلی و وارداتی در سامانه مستمر خواهد بود و مردم می‌توانند بدون دغدغه نسبت به ثبت‌نام و خرید خودرو اقدام کنند.

در حال حاضر خودرو‌های JACS ۳، JACS ۴ و همچنین خودروی X ۳۵ شرکت خودروسازی کرمان موتور در سامانه قابل عرضه است.

همچنین خودروی KMZJ ۷ محصول شرکت سانیار موتور در سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی بارگذاری و آماده عرضه است، اما عرضه خودرو‌های KMCX ۵ و DAYUNY ۷ که در سامانه بارگذاری شده بزودی آغاز می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی