تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰؛ کسب روحیه در آسیا!

تیم نساجی ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به راحتی تیم ضعیف بمبئی سیتی نماینده هند را شکست داد تا در ادامه فصل روحیه بهتری داشته باشد و فشار‌ها علیه رحمتی موقتا کمتر شود.

کد خبر: ۱۵۹۱۳۸
۱۹:۳۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰/ گل‌به‌خودی! +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم مهدی رحمتی در این بازی تشریفاتی، با گل زیبای محمدرضا آزادی از زاویه بسته پیش افتاد و در ادامه نیمه اول یک گل دیگر داشت که سهم بازیکن حریف و گل‌به خودی او بود. این برد، تکرار نتیجه بازی رفت دو تیم در هوای بارانی بمبئی بود.

نساجی که در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عدم صعودش قطعی شد، نیمه دوم اشتهای چندانی برای گلزنی نداشت و تکل خشن و بی‌مورد مهدی جانملکی در میانه زمین باعث شد تا داور با بررسی کمک داور ویدیویی، او را در دقیقه ۶۶ از بازی اخراج کند. اخراج جانملکی هم روند بازی را تغییر داد و برتری نساجی را کم کرد و در نهایت همین نتیجه ۲ بر صفر باقی ماند.

مازنی‌ها در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر ۴ شکست را تجربه کرده‌اند و این برد می‌تواند روحیه آن‌ها را بهتر کند.

نساجی در گروه چهارم ۶ امتیازی شد و بمبئی سیتی با ۱۵ گل خورده و بدون گل‌زده، بدون کسب امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در بازی صدرنشینی و صعود این گروه، الهلال در ازبکستان با دو گل نوبهار را شکست داد و ۱۳ امتیازی شد. نساجی در آخرین بازی مرحله گروهی هفته آینده باید به عربستان برود و با ستاره‌های الهلال دیدار کند.

در ادامه گزارش این بازی و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید.

گزارش زنده؛ نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰/ اشتباه عجیب!

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرحسین سام دلیری، مهدی جانملکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی، محمدرضا ترابی، مرصاد سیفی، سیداحسان حسینی، اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی.

گزارش زنده؛ نساجی - بمبئی سیتی

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: طبق گفته‌های گزارشگر بازی، در ورزشگاه آزادی تنها ۶۰ تا ۷۰ تماشاگر حضور دارند که دلیل آن هم شرایط این تیم در جدول و نداشتن شانس صعود، فاصله قائمشهر تا تهران و برگزاری این دیدار در روز وسط هفته است.

گزارش زنده؛ نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰/ اشتباه عجیب!

دقیقه ۱۴: گل اول نساجی! محمدرضا آزادی از جناح راست نفوذ کرد و از زاویه بسته با شوت سنگین پای راست دروازه حریف هندی را باز کرد.

دقیقه ۲۲: بازی کاملا در اختیار نساجی است و حریف هندی حرفی برای گفتن ندارد. نساجی می‌تواند چند گل دیگر در این بازی بثمر برساند.

دقیقه ۳۲: گل دوم نساجی! روی اشتباه خط دفاعی بمبئی سیتی، و گل به خودی بازیکن حریف، نساجی دو بر صفر پیش افتاد.

دقیقه ۳۹: تعلل حسین خطیر، دروازه‌بان نساجی توپ را به بازیکن بمبئی رساند که ضربه این بازیکن از بالای دروازه تیم رحمتی عبور کرد و گل نشد.

گزارش زنده؛ نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰/ اشتباه عجیب!

گزارش زنده؛ نساجی ۲ - بمبئی سیتی ۰/ گل‌به‌خودی! +ویدیو

نیمه اول پس از پنج دقیقه وقت اضافه، با برتری دو بر صفر نساجی به پایان رسید.

دقیقه ۵۰: نساجی حریف هندی را دست‌کم گرفته و همین موضوع نزدیک بود که به گل اول بمبئی سیتی در ابتدای نیمه دوم منجر شود، اما ضربه سر بازیکن این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: مهدی جانملکی در میانه زمین با تکلی خشن و بی‌مورد روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت، اما داور پس از بازبینی صحنه، او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

نساجی در پایان این دیدار با دو گل به برتری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی