تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تشکر کادر فنی از یک بازیکن خاص

چرا رونالدو مقابل پرسپولیس ناکام بود؟

کریستیانو رونالدو، ماشین گلزنی تیم النصر عربستان در دو بازی آسیایی مقابل پرسپولیس ناکام بود و نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند، اما دلیل این اتفاق چه بود؟

کد خبر: ۱۵۹۱۱۴
۱۰:۴۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

چرا رونالدو مقابل پرسپولیس ناکام بود؟

دیدارنیوز: مدافع تیم پرسپولیس در دیدار مقابل النصر تمام مسئولیت‌هایی که به او محول شده بود را درست انجام داد.

کریستیانو رونالدو مهاجم سرشناس و نامدار تیم النصر عربستان در مصاف دوباره مقابل پرسپولیس باز هم موفق به گلزنی نشد.

در جلسات فنی پیش از دیدار پرسپولیس حسین کنعانی یارگیر مستقیم کریستیانو رونالدو تعیین شده بود که باید در طول ۹۰ دقیقه از این فوق ستاره پرتغالی حریف مراقبت می‌کرد.

کنعانی در دیدار مقابل النصر در تمام دقایق مسابقه فاصله خود با رونالدو را حفظ کرد و حتی در یک صحنه و در کورس با این بازیکن سرعتی و قدرتی رونالدو را جا گذاشت.

چرا رونالدو مقابل پرسپولیس ناکام بود؟

تنها لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از دو فوتبالیست برتر جهان توانست خودش را از کمند مراقبت‌های کنعانی رها کند لحظه چرخش و ضربه او به سمت دروازه بود که علیرضا بیرانوند نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و به کنعانی توصیه کرد بیشتر مراقب رونالدو باشد.

ناگفته نماند؛ پس از پایان دیدار نیز کادر فنی تیم پرسپولیس از کنعانی و عملکردش مقابل رونالدو ابراز رضایت کرده و به او خسته نباشید گفتند.

یادآور می‌شود؛ رونالدو در طول دو دیدار رفت و برگشت مجموعاً ۱۶۹ دقیقه (۱+۹۰ دقیقه بازی رفت و ۷۸ دقیقه بازی برگشت) مقابل پرسپولیس در زمین حضور داشت، ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

چرا رونالدو مقابل پرسپولیس ناکام بود؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی