تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برکناری رئیس یک فدراسیون به دلیل پوشش ورزشکاران خارجی!

مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان به دلیل حضور ورزشکاران زن خارجی با پوشش بدون حجاب در مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در تهران از سمتش برکنار شد.

کد خبر: ۱۵۹۱۰۲
۰۸:۳۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

برکناری رئیس یک فدراسیون به دلیل پوشش ورزشکار خارجی!

دیدارنیوز: با برکناری مهران تیشه‌گران؛ علیرضا خسروی به‌عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا خسروی به‌عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد.

پیش از این مهران تیشه‌گران ریاست فدراسیون ناشنوایان را برعهده داشت. او روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شده بود.

به نقل از تسنیم، روز گذشته (دوشنبه) و در جریان مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ورزشکاران خارجی با لباس نامتعارف مسابقه دادند.

تیشه‌گران در این باره گفته بود: «آدم‌های مریض به سراغ این چیز‌ها می‌روند. در زمان برگزاری مسابقات بانوان هیچ مردی در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور نداشت. ما به حراست گفته بودیم که جلوی دوربین‌ها را بگیرند. خودِ خارجی‌ها عکس و فیلم از ورزشکار خودشان گرفتند. مشکل خاصی نبوده، چون مسابقات بانوان در نوبت صبح و مسابقات مردان در نوبت بعد از ظهر برگزار شد. ضمن اینکه همه جا هم پوشیده بوده و مشکلی از جانب برگزاری وجود نداشته است. لباس دوومیدانی در خارج از ایران همین است، وگرنه از جانب برگزاری هیچ مشکلی نبوده و همه جا پوشیده بوده است. در همه جای ایران برگزاری مسابقات بخش بانوان را داریم، ولی اینکه بگوییم آقایی آمده، اینگونه نیست. خدا را شکر مسابقات بدون مشکل به پایان رسید و بدون دغدغه و مشکل انجام شد. بچه‌های ما که با اینگونه لباس‌ها حضور نداشتند. ضمناً به خارجی‌ها نمی‌توانیم بگوییم چرا اینگونه پوشش دارند. با مشکلات زیادی میزبانی می‌گیریم تا ثابت کنیم که در ایران برای خانم و آقا هیچ تفاوتی قائل نیستیم. در واقع برای بانوان احترام قائل هستیم و حضورشان در ورزش مشکل ندارد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی