تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بازی حساس و دیدنی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

النصر ۰ - پرسپولیس ۰؛ هیجان بالا در هفته آخر!

تیم پرسپولیس با وجود نمایشی خوب برابر النصر عربستان، زورش به این تیم ۱۰ نفره نرسید و باید در تهران برابر الدحیل قطر پیروز شود تا شانسی برای صعود و قرار گرفتن در میان بهترین تیم‌های رده دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۹۰۹۷
۲۱:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن حریفش فرصت‌های گلزنی را از دست داد و به تساوی بدون گل در عربستان رضایت داد.

در هفته پنجم و گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا، امشب (دوشنبه) تیم پرسپولیس در خانه النصر به میدان رفت و پس از ۱۰ نفره شدن حریفش در دقیقه ۱۷، موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما مقابل تیم رونالدو -که در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد- فرصت‌سوزی کرد تا کارش برای صعود سخت‌تر شود.

در ابتدای این بازی، صحنه جالبی رخ داد و رونالدو پس از اینکه در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، در حرکتی جوانمردانه به داور اعلام کرد که پنالتی نبوده و داور پس از بازبینی صحنه پنالتی نگرفت.

با این تساوی، کار صعود پرسپولیس به هفته آخر کشیده شد و این تیم باید در ورزشگاه آزادی از الدحیل قطر پذیرایی کند و امیدوار باشد که در میان بهترین تیم‌های رده دوم قرار بگیرد.

النصر با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه پنجم است و پرسپولیس با ۸ امتیاز در جایگاه دوم و همچنان شانس صعود دارد.

در ادامه گزارش این بازی و ویدیوهای آن را مشاهده می‌کنید.

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

ترکیب النصر: نواف العقیدی، ایمن یحیی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: همان ابتدای بازی رونالدو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، اما پس از توقف در بازی و درگیری لفظی میان نیمکت دو تیم، داور ویدیوی این صحنه را بازبینی کرد و پنالتی نگرفت.

ورزش سه درباره این صحنه نوشت: در شرایطی که داور پنالتی اعلام کرد خود رونالدو به داور اعلام کرد برخوردی انجام نشده و داور هم پس از بازبینی صحنه پنالتی نگرفت.

در بازی دیگر این گروه، الدحیل قطر با دو گل اولونگا از سد استقلال تاجیکستان عبور کرد.

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

دقیقه ۱۳: مهدی ترابی پشت محوطه جریمه النصر صاحب توپ شد، اما ضربه پای راستش با اختلاف کم از کنار دروازه عبور کرد.

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰

دقیقه ۱۶: پرسپولیس در ضدحمله به یک موقعیت خوب رسید، اما اسماعیلی‌فر و دروازه‌بان حریف همزمان به توپ رسیدند و این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۷: سرلک، هافبک تیم پرسپولیس کارت قرمز بازی رفت را جبران کرد؛ النصر ده نفره شد! اخراج لاجامی، بازیکن النصر بعد از تکل خشن روی پای سرلک.

دقیقه ۲۷: ترابی به خوبی جاخالی داد تا توپ به شهاب زاهدی برسد؛ مهاجم پرسپولیس با پای چپ دروازه النصر را تهدید کرد، اما توپ در چارچوب نبود.

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

دقیقه ۳۷: هجوم پرسپولیس روی دروازه تیم ۱۰ نفره النصر ادامه دارد و تیم یحیی به دنبال روزنه‌ای برای زدن گل اول است.

دقیقه ۴۴: درگیری بازیکنان پرسپولیس با اوتاویو بالا گرفته و امید عالیشاه به دلیل خطا یک کارت زرد دریافت کرد و در ادامه اعتراض شدیدی به داور بازی داشت. النصر ۱۰ نفره است و می‌خواهد با جنگ و درگیری از پرسپولیس اخراجی بگیرد!

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

پس از ۴ دقیقه وقت اضافه، نیمه اول این بازی درگیرانه با تساوی بدون گل به پایان رسید. باید دید تیم یحیی در نیمه دوم با میزبان ۱۰ نفره چه می‌کند.

در نیمه اول، مالکیت توپ ۶۰ درصدی با وجود ده نفره شدن النصر به سود این تیم عربستانی بود اما در شوت‌ها پرسپولیس موفق‌تر عمل کرد.

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان یک نیمه درگیرانه!

دقیقه ۴۷: برخورد شدید علیرضا بیرانوند با رونالدو در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد، اما دو بازیکن به بازی ادامه دادند.

دقیقه ۵۳: شهاب زاهدی برای پرسپولیس گلزنی کرد، اما کمک داور آفساید اعلام کرد و این گل رد شد.

دقیقه ۵۸: شوت پای راست خطرناک رونالدو از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد و اعتراض شدید بیرانوند را به بازیکنان تیمش در پی داشت.

دقیقه ۶۲: پرسپولیس می‌رفت تا روی اشتباه و تعلل لاپورت، بازیکن النصر به گل اول برسد، اما توپ در نزدیکی شش قدم از جلوی شهاب زاهدی عبور کرد و یک بازیکن دیگر از میزبان خیلی سریع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۷۷: کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت جزیی که پس از برخورد با بیرانوند برای او به وجود آمده بود تعویض شد و مستقیم به رختکن رفت.

دیدار نمایندگان ایران و عربستان در ریاض با تساوی به گل به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی