تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مصاحبه عجیب در روز بازی حساس سرخپوشان در عربستان

روزنامه دولت علیه پرسپولیس؛ «برانکو؟ از کادر فنی حمایت می‌کنیم»

در آستانه بازی حساس پرسپولیس ایران در عربستان برابر تیم پرستاره النصر، انتشار مصاحبه روزنامه ورزشی دولت با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق سرخ‌های تهران و تمایل او برای بازگشت به این تیم، حاشیه‌ساز شده است.

کد خبر: ۱۵۹۰۸۴
۱۷:۰۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

روزنامه دولت علیه پرسپولیس/ «برانکو؟ از کادر فنی حمایت می‌کنیم»

دیدارنیوز: معاون ورزشی پرسپولیس معتقد است مربیان تیم فوتبال این باشگاه اینقدر تجربه دارند که تحت تأثیر اظهارات سرمربی پیشین سرخپوشان قرار نگیرند.

به نقل از تسنیم، حسین بادامکی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر عربستان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کردند. یکی دو بازیکن کمی دچار کسالت هستند، اما بقیه بازیکنان انگیزه بالا و شرایط ایده‌آلی دارند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پُر به ایران بازگردیم.

وی در مورد گفت‌وگوی امروز (دوشنبه) برانکو ایوانکوویچ با یکی از روزنامه‌های ورزشی که در آن، بازگشت به پرسپولیس را اتفاقی ممکن خوانده بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از روزنامه‌ها چنین تیتری زده بود و من فقط تیتر مصاحبه را خواندم. از ابتدای فصل این مشکل را داریم. با توجه به اینکه پرسپولیس در این چند سال نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده، با مسائلی، چون کسر امتیاز و مواردی، چون جریمه مربیان تیم مواجه هستیم.

«کادر فنی و مدیران پرسپولیس با اینگونه مسائل آشنا هستند و به آن عادت کرده‌اند.» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این جمله گفت: برای من جای سؤال است که چرا این اتفاق باید در روز بازی بیفتد تا تمرکز اعضای تیم را به هم بزند. مربیان پرسپولیس اینقدر باتجربه هستند که به این اخبار گوش نکنند. کل باشگاه نیز از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس حمایت می‌کند تا روند خوب امتیازگیری خودمان از سر بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

بادامکی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم پیرامون میزبانی باشگاه النصر از سرخپوشان و انتقاد سرمربی پرسپولیس از این اتفاق اظهار داشت: رخ دادن این اتفاق در رقابت‌های آسیایی عجیب بود. وقتی تیمی در کشوری مهمان است، میزبان حداکثر تلاش خود را می‌کند و بهترین امکانات را در اختیار مهمان قرار می‌دهد. همین اتفاق هنگام حضور النصر در تهران افتاد، اما اینجا چیزی ندیدم.

وی عنوان کرد: شب گذشته اوج این ناهماهنگی‌ها بود که راننده‌ای برای گل‌محمدی نگذاشته بودند که بداند کجا برود و مسیر را بلد باشد! این انتقاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد است و چیز خاصی از باشگاه النصر ندیدیم. ما ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستیم و تلاش کردیم بهترین امکانات را در اختیار مهمانان قرار بدهیم. اینجا چنین اتفاقی نیفتاده است. باید تمام تلاش و تمرکز خودمان را بگذاریم تا بهترین نتیجه را در دیدار با النصر بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره سرنوشت شکایت این باشگاه از استقلال و احتمال کسر امتیاز از شاگردان جواد نکونام گفت: این مسئله از همان مواردی است که باشگاه پرسپولیس از آن آزار دیده است. بیشتر از یک ماه است که شکایت کرده‌ایم، اما اتفاقی نیفتاده است. حداقل کاش اعضای کمیته انضباطی برای روشن شدن اذهان عمومی صحبت می‌کردند و می‌گفتند که پرونده را پیگیری می‌کند یا خیر.

بادامکی با انتقاد از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یادآور شد: وقتی این مورد را از طرف باشگاه پیگیری می‌کنیم، جواب قاطعی نمی‌گیریم تا پاسخ هواداران را بدهیم. آن‌ها از ما می‌خواهند که بگوییم سرانجام این شکایت چه می‌شود، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده و هرچقدر زمان بگذرد، اوضاع بدتر می‌شود.

وی در مورد فرجام‌خواهی باشگاه پرسپولیس بابت یک امتیاز کسر شده در کمیته استیناف خاطرنشان کرد: جالب است که رأی (کسر امتیاز) را در اسرع وقت دادند. اطلاع ندارم چه اتفاقی در کمیته استیناف می‌افتد و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

به گزارش دیدارنیوز، این روزنامه دولتی با تیتری به نقل از برانکو نوشته بود: «بازگشت به پرسپولیس؟ همه چیز ممکن است»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی