تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
در شاهرودِ سمنان رخ داد

بازداشت ادمین اینستاگرامی به دلیل «تشویش اذهان عمومی»

علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شاهرود از مسدود شدن یک صفحه غیرمجاز اینستاگرام و معرفی ادمین آن به دادسرا به دلیل «تشویش اذهان عمومی» خبر داد.

کد خبر: ۱۵۹۰۷۶
۱۳:۳۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

بازداشت ادمین اینستاگرامی به دلیل «تشویش اذهان عمومی»

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شاهرود از مسدود شدن یک صفحه غیرمجاز اینستاگرام و شناسایی و معرفی ادمین آن به دادسرا در عملیات پلیس فتای آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در این‌باره اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در شهرستان شاهرود با اشرافیت کامل اطلاعاتی و رصد هوشمندانه فضای مجازی متوجه شدند فردی با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی و بارگذاری مطالب غیرواقع، اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده است.

وی از شناسایی هویت اصلی گرداننده این صفحه اینستاگرامی در کمترین زمان ممکن خبر داد و بیان کرد: پس از شناسایی متهم، او برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از مردم این شهرستان به علت همراهی با کارکنان مجموعه انتظامی قدردانی کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اگر افرادی بخواهند با تأسی از شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند، امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند، پلیس با اقتدار در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی