تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در عربستان

تیم پرسپولیس ایران امشب (دوشنبه) در عربستان تقابل دیدنی و البته سختی برابر النصر خواهد داشت، آیا تیم یحیی می‌تواند شکست خانگی برابر یاران رونالدو را جبران کند؟

کد خبر: ۱۵۹۰۷۲
۱۲:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس در عربستان

دیدارنیوز: "اینجا آمده‌ایم تا با سه امتیاز برگردیم"؛ این وعده‌ای‌ست که یحیی گل‌محمدی پیش از جدال سخت و شاید سرنوشت‌ساز با النصر داده است.

پرسپولیس با هفت امتیاز آخرین شانس‌های صعود خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را جست‌وجو می‌کند و در یکی از دیدار‌های سخت باقی‌مانده باید برابر النصر در عربستان قرار گیرد. با این حال یحیی گل‌محمدی علی‌رغم تمامی موانع شکل گرفته در مسیر حضور تیمش در این بازی، به دنبال این است تا به هدف بزرگ خود دست یابد.

او پیش از این یک‌بار موفق شده بود النصر را در مرحله نیمه نهایی از پیش‌رو برداشته و طعم حضور در فینال را بچشد و اکنون امید زیادی دارد این اتفاق را با کسب امتیاز از این حریف که قدرت‌مندتر و پرستاره‌تر از قبل نیز شده، تکرار کند.

یحیی گل‌محمدی با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری پا به این مسابقه گذاشته و وضعیت محمد عمری نیز علی‌رغم همراهی تیم در عربستان در ابهام قرار دارد. سرماخوردگی سعید صادقی نیز دیگر اتفاقی است که ترکیب سرخ‌ها را با تغییراتی مواجه کرده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در عربستان

بیرانوند – رونالدو: پرده سوم

در خط دروازه علیرضا بیرانوند برای این تیم به میدان خواهد رفت. دروازه‌بانی که دو بار مقابل رونالدو قرار گرفته و یک‌بار در جام جهانی روسیه با مهار پنالتی‌اش صحنه‌ای خاطره‌انگیز و تاریخی برای فوتبال ما و همچنین خودش شکل داده است. او در بازی رفت نیز روی موقعیت خطرناکی که رونالدو روی دروازه‌اش داشت بار دیگر سیو موفقی به جا گذاشت تا برای دومین تقابل نیز او را ناکام بگذارد و باید دید این‌بار شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

خط دفاعی این‌بار در موقعیت حساس

مهم‌ترین نقش را در بازی امشب برای کسب نتیجه خط دفاعی سرخ‌ها پیش‌رو خواهند داشت. خط دفاعی پرسپولیس همانند دیدار‌های قبلی با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در سمت چپ برابر حریف قرار خواهند گرفت. حریفی که بزرگ‌ترین نقطه قوتش قطعا در فاز تهاجمی است و در بازی رفت نیز کاملا پرسپولیس را آزار داد و این‌بار در خانه به دنبال تکرار برد خواهد بود. باید دید این بازیکنان قادر خواهند بود مقابل حریف به خواسته خود دست یابند و مانع گلزنی آن‌ها و ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه شوند یا خیر.

خط میانی با تغییر

مهم‌ترین تغییر در خط میانی غیبت سعید صادقی است. هافبک گلزن پرسپولیس که برترین گلزن این تیم در این فصل از لیگ قهرمانان آسیاست، در تمرینات پیش از بازی برابر النصر با سرماخوردگی کار را دنبال کرده تا از ترکیب فیکس این جدال خارج شود.

با غیبت وحید امیری و همچنین یاسین سلمانی، اکنون احتمالا خط میانی این تیم با حضور میلاد سرلک، سروش رفیعی، مسعود ریگی و مهدی ترابی برابر حریف قرار گیرد. سرلک با خاطره‌ای تلخ از بازی رفت و اخراج مقابل النصر اکنون مهیای جبران در این بازی شده است. باید دید با بستن خط میانی توسط ریگی و سرلک و فضاسازی توسط سروش و ترابی، این تیم چه شرایطی برابر حریف خواهد داشت.

زوج جدید خط حمله پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس این‌بار در خط حمله قرار خواهد گرفت و امیدوار است بعنوان بازیکنی که طی ماه‌های اخیر گل‌های حساس و خاطره‌انگیزی به نام خود کرده، این‌بار هم برای سرخ‌ها موثر ظاهر شود. امید عالیشاه با حضور در ترکیب اصلی به عنوان مهاجم در کنار خود شهاب زاهدی را خواهد داشت و باید دید قادر خواهند بود مقابل حریف به گل دست یابند یا خیر.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، سروش رفیعی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در عربستان

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی