تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

صدای آژیر خطر در بازی «وفایی»

دیدار حسین وفایی، ملی‌پوش سرشناس اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی انگلستان به دلیل آژیر اعلام حریق با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۹۰۶۳
۱۰:۵۱ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

صدای آژیر خطر در بازی «وفایی»

دیدارنیوز: آژیر اعلام حریق باعث شد که بازی وفایی در مسابقات قهرمانی انگلستان با یک ساعت تاخیر آغاز شود.

به نقل از ایسنا، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دور نخست این مسابقات به مصاف شان مورفی انگیسی، مرد شماره ۷ جهان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد و به جمع ۱۶ نفر برتر این مسابقات راه پیدا کند.

تور جهانی اسنوکر پس از پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران و درخشش در این مسابقات نوشت: حسین وفایی از ایران توانست با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل شان مورفی، قهرمان جهان در سال ۲۰۰۵ پیروز شود. این اولین باری بود که وفایی و مورفی در تور جهانی اسنوکر به غیر از مسابقات شوت اوت با هم روبه‌رو می‌شدند.

وفایی پس از این بازی گفت: بگذارید با شما رو راست باشم؛ باید بگویم که خوب بازی نکردم. مهم‌ترین چیز برای من این است که هنوز در مسابقات هستم و در مرحله بعدی حضور خواهم داشت. مسابقه کمی کند پیش رفت. من موفق شدم برنده شوم و از این برد کاملا خوشحالم. تاخیر یک ساعته بازی و جابه‌جا شدن زمان مسابقه کمی ما را خسته کرد. در نهایت همه چیز را به خوبی مدیریت کردم.

رقابت وفایی و مورفی به دلیل روشن شدن آژیر حریق با تاخیر آغاز شد. ملی‌پوش اسنوکر ایران در این خصوص گفت: من در رختکنم بودم و به من گفتند که باید بیرون برویم، زیرا ممکن است آتش به داخل اتاق هم بیاید! چوب اسنوکرم را گرفتم و دویدم بیرون. نیم ساعت بعد آمدند و به ما گفتند می‌توانیم برگردیم، چون همه چیز درست شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی