تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
لیگ قهرمانان آسیا

سرنوشت صعود پرسپولیس و سپاهان به این بازی گره خورد!

در آستانه دیدارهای حساس دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سرنوشت صعود پرسپولیس و سپاهان به بازی نسف قارشی و الفیصلی گره خورده است.

کد خبر: ۱۵۹۰۵۸
۱۰:۰۱ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

سرنوشت صعود پرسپولیس و سپاهان به این بازی گره خورد!

دیدارنیوز: توقف پرسپولیس در تاجیکستان و اعلام رای انضباطی درباره بازی سپاهان و الاتحاد، معادله صعود دو تیم ایرانی را پیچیده کرده است.

پرسپولیس و سپاهان با توجه به نتایج هم‌گروه‌های عربستانی، شانس زیادی برای صدرنشینی ندارند و کارشان برای صعود به عنوان یکی از تیم‌های دوم هم دشوار شده است. احتمال زیادی وجود دارد که از بین این دو تیم، فقط یکی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد. مگر اینکه در بازی‌های این هفته، رقبای اصلی آن‌ها برای صعود به عنوان تیم دوم، نتوانند نتایج خوبی به دست آورند.

نوفباخور با ۱۰ امتیاز، بهترین تیم دوم در بین تمام گروه‌های غرب آسیا محسوب می‌شود. آن‌ها ۳ بازی قبلی‌شان را برده‌اند و الهلال را هم، در عربستان متوقف کردند. تنها چیزی که می‌تواند جلوی صعود نوفباخور را بگیرد، ۲ باخت در ۲ بازی آینده است. باخت اول، باید در بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان رقم بخورد. مسابقه‌ای که نوفباخور در ازبکستان، میزبان الهلال خواهد بود. شاید باخت نوفباخور مقابل الهلال عجیب نباشد، اما آن‌ها باید بازی بعدی‌شان را هم به بمبئی سیتی ببازند یا حداقل مساوی کنند. اتفاقاتی که رخ دادن آن، کمی بعید است و باید نوفباخور را به لطف دو پیروزی رفت و برگشت مقابل نساجی، مدعی اصلی صعود به عنوان یکی از تیم‌های دوم بدانیم.

در صورت صعود نوفباخور، فقط ۲ جایگاه برای صعود به عنوان تیم دوم باقی می‌ماند. دو جایگاهی که پرسپولیس و سپاهان، امیدوار به کسب آن هستند. پیچیدگی‌های گروه A، تیم‌های ایرانی را امیدوار می‌کند. پاختاکور به عنوان تیم دوم این گروه، فقط ۴ امتیاز گرفته است. آخال ترکمنستان هم امتیازی مشابه پاختاکور دارد. پاختاکور و آخال در دو بازی آینده، با العین صدرنشین و الفیحا بازی می‌کنند. بازی‌هایی که احتمالا در آن امتیاز از دست خواهند داد و با این شرایط، نمی‌توان شانس خیلی زیادی برای صعود تیم دوم این گروه متصور بود.

رقیب اصلی پرسپولیس و سپاهان برای دو جایگاه باقی مانده، نسف قارشی است. هر سه تیم، ۷ امتیازی هستند. نسف قارشی در بازی آینده خود، در خانه میزبان الفیصلی تیم آخر گروه است. مسابقه‌ای که پرسپولیس و سپاهان، امیدوارند نسف قارشی در آن امتیاز از دست بدهد. بازی آخر این تیم هم، در قطر با السد خواهد بود. با توجه به بازی السد و الشارجه در این هفته، این امکان وجود دارد که تا قبل از هفته آخر، شانس صعود السد از بین برود و مسابقه این تیم با نسف قارشی برای آن‌ها تدارکاتی شود. موضوعی که می‌تواند شانس نسف قارشی را بیشتر کند. پرسپولیس و سپاهان، باید امیدوار باشند الفیصلی در بازی این هفته، مثل بازی قبل با السد نمایشی غافلگیر کننده داشته باشد و بتواند معادلات صعود را به نفع تیم‌های ایرانی تغییر دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی