تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
دیدار در گفت‌وگو با عضو هیات مدیره انجمن حقوق اساسی ایران بررسی می‌کند + فایل صوتی

حسین بیات: واضعان لایحه حجاب، نه شرع می‌شناسند نه قانون/ حقوقدانان گفته بودند لایحه استاندارد نیست/ نگاه شورای نگهبان، دفعی نیست

ایرادات قابل تامل شورای نگهبان به لایحه پر سر و صدای حجاب و عفاف، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با دکتر حسین بیات عضو هیات مدیره انجمن علمی حقوق اساسی ایران و وکیل پایه یک دادگستری شد،بشنوید و بخوانید.

کد خبر: ۱۵۹۰۳۳
۱۷:۰۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

لایحه برگرداننده شده عفاف و حجاب

 

دیدارنیوزـ نسرین نیکنام: لایحه عفاف و حجاب که در چند ماه اخیر مسیر طولانی را از قوه قضاییه شروع کرد و پس از چکش کاری در قوه مجریه به قوه مقننه رسید، حالا با ایرادات زیاد شورای نگهبان به چالش جدی این سه قوه تبدیل شده است.

اینطور که شورای نگهبان اعلام کرده تمام ایراد‌هایی که از سوی این نهاد به لایحه حجاب و عفاف گرفته شده باید تصحیح شده و دوباره برگردانده شود، نکته قابل تامل اینکه برخی از این ایرادات مربوط به غلط‌های املایی و انشایی است که تا پیش از این هیچ کدام از قوا متوجه آن نشده‌اند!

از آنجایی که صحبت در مورد لایحه حجاب و عفاف باید با رعایت تمام اصطلاح‌های قانونی بیان شود، از این رو گفت‌و‌گو با دکتر حسین بیات، عضو هیات مدیره انجمن علمی حقوق اساسی ایران و وکیل پایه یک دادگستری را به صورت صوتی منتشر کردیم تا مخاطبان دیدار فرصت بهتری برای آگاهی از جزئیات این گفت‌وگو داشته باشند.

فایل صوتی این گفت و گو را اینجا بشنوید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی