تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تیراندازی به پلیس در شیراز؛ ۲ نفر مصدوم شدند +ویدیو

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.

کد خبر: ۱۵۹۰۲۸
۱۳:۳۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

تیراندازی در شیراز؛ ۲ نفر مصدوم شدند

دیدارنیوز: سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و شهروندان کرد که متاسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

وی افزود: ماموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، تحصیل مال نامشروع و ... است به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب، است: گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان است.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان است و پلیس برابر قانون به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی