تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

تیراندازی به پلیس در شیراز؛ ۲ نفر مصدوم شدند +ویدیو

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.

کد خبر: ۱۵۹۰۲۸
۱۳:۳۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

تیراندازی در شیراز؛ ۲ نفر مصدوم شدند

دیدارنیوز: سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و شهروندان کرد که متاسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

وی افزود: ماموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، تحصیل مال نامشروع و ... است به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب، است: گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان است.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان است و پلیس برابر قانون به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی