تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از ناکامی صربستان در صعود به فینال جام دیویس عنوان شد

جوکوویچ: مسوولیت این شکست با من!

نواک جوکوویچ، مرد اول رده‌بندی تنیس جهان پس از شکست برابر یانیک سینر و ناکامی در بخش دونفره که منجر به عدم صعود صرب‌ها به فینال جام دیویس شد، مسوولیت این باخت را پذیرفت.

کد خبر: ۱۵۹۰۱۳
۱۰:۵۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

جوکوویچ: مسوولیت این شکست با من!

دیدارنیوز: مرد اول تنیس جهان روز شنبه در حالی که سه فرصت برای پیروزی مقابل یانیک سینر داشت در عین ناباوری شکست خورد تا صربستان از صعود به فینال دیویس کاپ باز بماند.

به نقل از تنیس‌فا، نواک جوکوویچ که در نبرد دونفره هم مغلوب حریف جوانش شد در نشست خبری خود با تمجید از عملکرد فوق‌العاده یانیک سینر، ستاره ۲۲ ساله ایتالیایی گفت: «به یانیک تبریک می‌گویم. وقتی کسی در این سطح بازی می‌کند، فقط باید به او آفرین گفت.»

پرافتخارترین مرد تاریخ تنیس ادامه داد: «برای من، اما این یک ناکامی بزرگ است و مسئولیت آن را به عهده می‌گیرم چراکه سه "مچ پوینت" داشتم و به پیروزی بسیار نزدیک بودم. واقعاً جای تأسف و افسوس دارد. اما ورزش همین است. شکست در مسابقات ملی تلخ‌تر است. به ایتالیا تبریک می‌گویم. آن‌ها سزاوار پیروزی بودند. همه آن‌ها خیلی خوب بازی کردند، مخصوصا یانیک که هم در انفرادی و هم در دونفره خوب کار کرد. هیچ توپی را از دست نمی‌داد، وقتی کسی در این سطح بازی می‌کند فقط باید به او آفرین بگویید. یانیک یکی از سریع‌ترین فورهند‌ها را دارد و ضربات خود را با اسپین و قدرت زیادی می‌زند. این مرا متعجب نکرد. اما انتظار داشتم در بازی دونفره کمی سطحش افت کند که این اتفاق نیفتاد. او سطح فوق‌العاده بالایی را حفظ کرد. در بازی انفرادی، من در ست سوم فرصت‌های زیادی داشتم تا او را بریک کنم، اما هر بار که به دردسر افتاد بهترین سرویس خود را زد.»

مطلب مرتبط:

انتقام به سبک ایتالیایی؛ «جوکر» به فینال نرسید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی