تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ قهرمانان آسیا

آخرین وضعیت رونالدو برای جدال با پرسپولیس

وضعیت کریستیانو رونالدو برای دیدار برگشت النصر و پرسپولیس یکی از نکات مهم این بازی آسیایی است که یک روزنامه عربستانی در این مورد مدعی شد رونالدو و اوتاویو هیچ مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارند چرا که آسیب دیدگی‌شان جدی نیست.

کد خبر: ۱۵۹۰۰۹
۰۹:۵۴ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

آخرین وضعیت رونالدو برای جدال با پرسپولیس

دیدارنیوز: روزنامه الریاضیه درباره وضعیت بازیکنان مصدوم النصر قبل از دیدار با پرسپولیس توضیح داد.

النصر فردا (دوشنبه) در دومین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس خواهد بود.

النصر قبل از این بازی چند بازیکن مصدوم دارد که به نظر می‌رسد همه آن‌ها آماده بازی با پرسپولیس هستند البته این احتمال زیاد است که کاسترو باتوجه به قطعی شدن صعود النصر و هم‌چنین بازی بسیار مهم تیم برابر الهلال در جمعه پیش رو به چند بازیکن اصلی استراحت دهد.

روزنامه الریاضیه نوشت: عبدالرحمان قریب در دیدار اخیر برابر اخدود مصدوم شد و قرار است که امروز وضعیت او برای دیدار با پرسپولیس مشخص شود. کریستیانو رونالدو و اوتاویو دیگر مصدومان النصر هستند که آن‌ها هیچ مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارند چرا که آسیب دیدگی‌شان جدی نیست.

روزنامه الریاضیه درباره آمریک لاپورت هم نوشت: لاپورت مصدومیت خود را پشت سرگذاشته است و آماده بازی شده است. شاید او به دیدار با پرسپولیس نرسد، اما قطعا می‌تواند تیم را در بازی حساس برابر الهلال همراهی کند.

النصر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرده است و با کسب یک تساوی به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد این درحالی است که پرسپولیس ۷ امتیازی است و برای صعود نیاز به کسب امتیاز دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی