تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نوراللهی گلزنی کرد

درخشش بازیکن اخراجی تیم‌ملی در امارات!

چند روز پس از اخراج احمد نوراللهی به دلیل آنچه که بخش رسانه‌ای تیم ملی آن را بی‌انضباطی خواند، این بازیکن لژیونر کشورمان در لیگ امارات خوش درخشید و برای الوحده گلزنی کرد.

کد خبر: ۱۵۸۹۹۳
۱۹:۰۴ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

درخشش بازیکن اخراجی تیم‌ملی در امارات!

دیدارنیوز: تیم الوحده امارات با درخشش احمد نوراللهی به جمع مدعیان بازگشت.

تیم الوحده از هفته هشتم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف الامارات رفت که این دیدار با درخشش احمد نوراللهی با نتیجه ۴-۱ به سود الوحده به پایان رسید.

ستاره ایرانی که از ابتدا در ترکیب الوحده قرار گرفته بود در دقیقه ۴۶ برای عمر خربیین پاس گل فرستاد و این مهاجم با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه احمد نوراللهی در دقیقه ۵۲ به یک شوت اختلاف را به ۲ گل رساند تا بعد از خروج عجیب از تیم ملی در بازی باشگاهی درخشان ظاهر شود. نوراللهی در دقیقه ۶۵ تعویض شد.

گوانچا در دقیقه ۵۸ گل سوم الوحده را به ثمر رساند و اسماعیل مطر نیز در دقیقه ۸۵ زننده گل چهارم الوحده لقب گرفت. تک گل الامارات را پابلو آلکاسر در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند.

الوحده با این پیروزی با العین ۱۵ امتیازی هم امتیاز، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی