تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اعلام کرد

فاز ۲ فرودگاه امام، آبروی جمهوری اسلامی است؛ به‌دنبال انتفاع برای سپاه نیستیم

عباس اکبری، جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: فاز ۲ فرودگاه امام، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است.

کد خبر: ۱۵۸۹۷۸
۱۳:۳۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

فاز ۲ فرودگاه امام، آبروی جمهوری اسلامی است

دیدارنیوز جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: پروژه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است و ما با تمام توان در خدمت هستیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

عباس اکبری امروز (شنبه) در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: به‌عنوان سربازان پاسدار جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در عرصه باشیم، چه در زمان جنگ و چه پس از آن. ما تمان توان را در خدمت نظام گذاشتیم بنا به تقسیم کار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش مهندسی و سازندگی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپرده شده است.

وی با بیام اینکه ما در تمام پروژه‌ها پیشرو بودیم، افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست، بلکه با انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع برای مجموعه سپاه نیستیم، بلکه انتفاع ما انجام رسالتی است که برای جمهوری اسلامی ایران به دست آید.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. ما در این پروژه با تمام توان در خدمت هستیم و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می‌کنیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی