تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
مدیرکل مدیریت بحران لرستان خبر داد

جسد دو کوهنورد دیگر پیدا شد؛ جستجوی برای کوهنورد مفقودی

در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات سِن‌بران شهرستان ازنا، جسد دو کوهنورد دیگر پیدا شد و تعداد فوتی‌ها به عدد ۴ رسید و جستجوی برای پیداکردن یک کوهنورد مفقودی دیگر ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۸۹۵۹
۱۰:۳۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

جسد دو کوهنورد دیگر پیدا شد؛ جستجوی برای کوهنورد مفقودی

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران لرستان، گفت: جسد دو کوهنورد دیگر گرفتار شده در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات سِن‌بران شهرستان ازنا پیدا شد.

مهدی پازوکی در تشریح آخرین وضعیت کوهنوردان گرفتارشده در ارتفاعات سِن‌بران امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته تا آخرین لحظه ممکن، عملیات امدادی برای یافتن کوهنوردان مفقود شده ادامه داشت که با تاریک شدن هوا عملاً این اقدام متوقف شد و امدادگران در پناهگاه در انتظار طلوع آفتاب بودند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: در نخستین دقایق بامداد امروز و با روشن شدن هوا تیم‌های امدادی عملیات خود را برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده را آغاز کردند که با عملیات جستجو جسد دو کوهنورد دیگر نیز پیدا شد.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن تنها کوهنورد مفقودی دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش یک تیم ۹ نفره روز گذشته باوجود هشدار‌های اداره کل مدیریت بحران استان و شهرستان ازنا مبنی بر عدم صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات، از دورود به ارتفاعات سنبران صعود می‌کنند که متاسفانه درگیر بهمن می‌شوند.

این ۹ نفر از استان‌های همدان (دو کوهنورد ملایری) هفت نفر از لرستان (یک نفر از بروجرد و شش نفر از دورود) بودند که چهار نفر آن‌ها مصدوم و از طریق بالگرد به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) الیگودرز منتقل شدند همچنین پنج نفر دیگر نیز در زیر بهمن مفقود شده‌اند که تاکنون اجساد ۴ کوهنورد پیدا شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی