تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رکود پاییزی ادامه دارد

بازار خودرو؛ آخرین قیمت پراید، پژو پارس و کوییک +جدول

باتوجه به رکودی که در بازار ایجاد شده است، احتمالا در هفته جاری نیز ثبات بر بازار خودرو حاکم باشد. در این مطلب آخرین قیمت پراید، پژو پارس، کوییک و .. را مشاهده می‌کنید.

کد خبر: ۱۵۸۹۵۶
۱۰:۰۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ آخرین قیمت

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، ۴ آذر ۱۴۰۲، بدون تغییر، هفته را آغاز کرد و قیمت تمامی خودرو‌های داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند. البته احتمالاً تغییرات جزئی از ساعات آینده آغاز شود.

قیمت خودرو امروز نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را آغاز کرد. با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ اما با توجه به اینکه نرخ دلار در روز گذشته به میزان بسیار جزئی افزایش داشت، احتمالاً در ساعات آینده نوساناتی در بازار خودرو صورت بگیرد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که پس از صعود ۷ میلیونی، روی کانال ۵۹۲ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو پارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند LX EF۷ بنزینی با مدل ۱۴۰۱ که سال گذشته توقف تولید شد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ آخرین قیمت

قیمت خودرو‌های مونتاژی

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوور‌های کامپکت مدیران خودرو است که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است.

هایما S۷ پلاس کراس‌اوور مونتاژی شرکت ایران خودرو است که نسخه بهینه یافته هایما S۷ به شمار می‌رود. این خودرو با همان قیمت یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

فردا SX۵ کراس‌اوور مونتاژی شرکت فردا محسوب می‌شود که نوسان چندانی در بازار ندارد. فردا SX۵ امروز نیز تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و ۱۹۰ معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که در روز‌های گذشته تغییرات چندانی نداشت و امروز نیز با همان قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ آخرین قیمت

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

باتوجه به رکودی که در بازار ایجاد شده است، احتمالاً در هفته جاری نیز ثبات بر بازار خودرو حاکم باشد. البته آرامش در بازار خودرو، همانند تمامی بازارها، منوط به ثبات نرخ ارز در کانال ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان بوده و با صعود آن به کانال‌های بالاتر، احتمال بروز نوسانات قیمتی در بازار خودرو نیز وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی