تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کوچکی‌نژاد، نماینده مجلس مطرح کرد

افزایش ۱۸ درصدی حقوق کم است؛ مجلس این عدد را افزایش می‌دهد

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید که افزایش ۱۸ درصدی حقوق در قیاس با تورم موجود و کاهش قدرت خرید، رقم اندکی است و مجلس قطعا این عدد را افزایش خواهد داد.

کد خبر: ۱۵۸۹۵۴
۰۹:۴۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

افزایش ۱۸ درصدی حقوق کم است؛ مجلس این عدد را افزایش می‌دهد

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: افزایش حقوق ۱۸ درصدی در قیاس با تورم موجود در کشور رقم اندکی است، بنده با این عدد مخالفم و معتقدم مجلس قطعا این عدد را افزایش خواهد داد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش اعلام شده برای کارکنان دولت و بازنشستگان، گفت: عدد پیشنهادی افزایش حقوق در لایحه بودجه بسیار پایین است و ما ضمن انتقاد به این مساله؛ معتقدیم که این افزایش حقوق حتما نیاز به اصلاح دارد.

وی تصریح کرد: ما در کمیسیون تلفیق حتما این درصد پیشنهادی برای افزایش حقوق را اصلاح خواهیم کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: فکر می‌کنم حداقل افزایش باید ۲۰ درصد باشد نه سقف آن ضمن اینکه با توجه به آنکه در سال نخست برنامه هستیم و باید همترازی برای بازنشستگان انجام شود، در سال اول همترازی را بالاتر ببریم تا این ۲۰ را در آنجا پوشش دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص حقوق پیشنهادی برای کارکنان، گفت: خب دولت با عدم اجرای دقیق قانون مجلس درخصوص ارز ترجیحی زمینه ایجاد یک فضای تورم را در بازار به ویژه بازار کالای اساسی فراهم کرد و این باعث شد در دو سال گذشته فشار قابل توجهی به زندگی کارکنان دولت، بازنشستگان و بخش خصوصی و کسانی که حقوق ثابت دریافت می‌کنند، تحمیل شود.

وی ادامه داد: امسال هم ما تداوم آن شرایط را مشاهده کردیم لذا این افزایش ۱۸ درصدی در قیاس با تورم موجود در کشور و کاهش قدرت خرید که رخ داده رقم اندکی است، بنده با این عدد مخالفم و به نظر می‌رسد دوستان زیادی هم مخالف باشند، در نتیجه معتقدم مجلس قطعا این عدد را افزایش خواهد داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی