تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ قهرمانان آسیا

ماجرای سفر پرسپولیس به ریاض و وحشت در اردوی النصر!

پس از اینکه روز گذشته (جمعه) پرواز پرسپولیس به ریاض لغو شد، کاروان سرخپوشان قرار است روز یکشنبه برای دیدار با النصر راهی عربستان شود. همچنین گفته می‌شود رونالدو مصدوم شده و به همین دلیل وحشت در اردوی النصری‌ها سایه انداخته است.

کد خبر: ۱۵۸۹۴۹
۰۸:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

ماجرای سفر پرسپولیس به ریاض و وحشت در اردوی النصر!

دیدارنیوز: تیم پرسپولیس صبح یک‌شنبه، با پرواز چارتر، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد.

رسانه باشگاه پرسپولیس نوشت: سرخپوشان ایران، صبح یک شنبه تهران را به مقصد شهر ریاض ترک خواهد کرد. به این ترتیب، تمرین روز شنبه هم در تهران انجام خواهد شد.

شایان ذکر است تیم پرسپولیس، در چارچوب دیدار‌های روز پنجم لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

وحشت در النصر با مصدومیت کریستیانو رونالدو

به نقل از ایسنا، رونالدو در دیدار برابر اخدود مصدوم شده و این احتمال وجود دارد که به بازی با پرسپولیس و النصر نرسد.

النصر در دیدار برابر اخدود در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ عربستان با درخشش کریستیانو رونالدو به پیروزی دست پیدا کرد. کریستیانو مثل همیشه ستاره النصر بود و توانست دو گل به ثمر رساند.

روزنامه سعودی اسپورت با تیتر" وحشت در النصر با مصدومیت رونالدو" نوشت: رونالدو در دیدار برابر اخدود مصدوم شده است و این احتمال وجود دارد که به دیدار برابر الهلال در دربی بزرگ ریاض نرسد.

الهلال و النصر در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ عربستان جمعه به مصاف هم می‌روند البته النصر قبل از این بازی باید به مصاف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم برود که ظاهرا این بازی برای النصری‌ها مهم نیست و به احتمال زیاد بیشتر بازیکنان اصلی در این بازی غایب باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی