تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
وزیر بهداشت اعلام کرد

کمبود دارو و افزایش قیمت نداریم

برخی از نمایندگان مجلس در ماه‌های اخیر بارها درباره کمبود دارو هشدار داده‌اند اما بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم می‌گوید که کمبود دارو و افزایش قیمت نداریم.

کد خبر: ۱۵۸۸۸۳
۱۳:۲۲ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

کمبود دارو و افزایش قیمت نداریم

دیدارنیوز: وزیر بهداشت گفت: در کشور کمبود دارو نداشته و برنامه‌ای هم برای افزایش قیمت نداریم.

عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت دارو نداریم البته این قیمت بستگی به تورم هم دارد.

وی همچنین با بیان اینکه کمبود دارو نداریم، تصریح کرد: وضعیت دارو ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است، ولی اگر موردی درباره کمبود دارو در مراکز درمانی وجود دارد معرفی کنید تا بررسی کنیم.

وزیر بهداشت درباره علت کمبود شیر خشک گفت: شیر خشک به دلیل اینکه با ارز ۴۲۰۰ داده می‌شد اختلاف قیمت زیادی با کشور‌های همسایه داشت و میزان قاچاق زیاد بود و همچنین مصارف غیر زیادی هم داشت و در قنادی‌ها مصرف می‌شد.

وی در خصوص آمار مربوط به مهاجرت پرستاران و پزشکان از کشور، گفت: ما میزان تربیت نیروی انسانی را افزایش داده و سالانه ده هزار پرستار تربیت می‌کنیم. میزان پذیرش پزشکی را هم به بیش از ۱۲ هزار نفر و متخصص را به بالای ۵ هزار نفر رسانده‌ایم و نیاز کشور را با تربیت کادر درمان تامین می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی