تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حاشیه کنسرت اصفهان/ وزیر ارشاد: سلیقه‌ای عمل نکنید!

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره حاشیه‌های کنسرت اصفهان تاکید کرد که در موضوع اجرا‌های فرهنگی و هنری به آن چه که صراحت قانونی است عمل خواهد شد و کسی حق ندارد سلیقه‌ای عمل کند.

کد خبر: ۱۵۸۸۷۲
۱۱:۱۶ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

حاشبه کنسرت اصفهان/ وزیر ارشاد: سلیقه‌ای عمل نکنید!

دیدارنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسی حق سلیقه‌ای عمل کردن در اجرا‌های فرهنگی و هنری ندارد.

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حاشیه‌های کنسرت اصفهان اظهار کرد: در دولت سیاست ما سیاست واحدی است و این اصلا پذیرفته نیست که بخشی قانون را رعایت کند و بخش دیگری همکاری نکند، چون دولت یک ید واحده است.

مطلب مرتبط:

"دین و دینداران" را از دست این متحجر‌ها نجات دهید!

لغو کنسرت به دلیل نوازنده زن/ جواد امام: کدام قانون به شما چنین حقی را داده؟!

وی افزود: به همین دلیل وزیر کشور از من دعوت کرد و من یک‌شنبه ظهر در جمع استانداران حاضر شدم و آنجا بحمدالله گزارش داشتیم از همکاران و گفتیم ما در همه استان‌ها برای اجرا‌های هنری چیزی که برایمان خط قرمز به حساب می‌آید، اجرای قانون است.

اسماعیلی تاکید کرد: کسی حق ندارد قانون را معطل تفسیر خود کند. قانون روشن است و بحمدالله در آن جلسه این وفاق به صورت کامل بود و من با استانداران عزیزمان صحبت کردم و همه استانداران ان‌شاءالله پای این قانون هستند. ما در اجرای قانون، سلیقه نداریم و همه متعهد به قانون هستیم و الحمدلله این مورد وفاق است و بدون مشکل آن چیزی که مر و صراحت قانون است در موضوع اجرا‌های هنری و فرهنگی عمل خواهد شد.

مطلب مرتبط:

دوستان در اصفهان به قانون عمل کنند؛ «دیانت» را وسط نیاوریم!

از فوتبال تا کنسرت؛ وقتی نظرات شخصی یک فرد قانون می‌شود!

وی در ادامه با بیان اینکه در طول هفته اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه رخ داده است، گفت: نکته اول موضوع عمره مفرده است که با اعزام دوستان عزیزمان از بانک مرکزی و سازمان حج و زیارت، موانع عملی آن برداشته شده و ظرف روز‌های آینده فراخوان ثبت‌نام از سوی سازمان حج و زیارت منتشر خواهد شد که بتوانیم در اسرع وقت اعزام زائران عمره مفرده را شروع کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی