تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

درخواست «رادان» برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی از دولت خواست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی را داشته باشد تا این افزایش جریمه‌ها سبب کاهش تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی شود.

کد خبر: ۱۵۸۸۶۵
۰۹:۵۱ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

درخواست «رادان» برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی از دولت خواست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی را داشته باشد تا این افزایش جریمه‌ها سبب کاهش تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی شود.

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث ساختمای‌های پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد: بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات ۶ تا ۷ درصد از رانندگان می‌شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دولت تقاضا داریم تا اقدامات لازم در راستای بالا بردن هزینه تخلفات را انجام دهد.

وی افزود: افزایش جریمه‌های رانندگی حتماً تأثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات فوتی و جانباختگان تصادفات دارد.

رادان با اشاره به لزوم هوشمندسازی در پلیس گفت: ما نمی‌توانیم همچنان اسیر کروکی‌های قدیمی باشیم و حتما باید از کروکی‌های الکترونیک استفاده کنیم؛ باید توان خودمان را به‌روز کنیم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: یک زمانی مردم برای تعویض پلاک باید حتما حضوری مراجعه می‌کردند که البته در زمان خودش اقدام خوبی بود، اما حالا باید این روال تصحیح شود.

وی گفت: باید به جای اینکه مردم به پلیس برای تعویض پلاک مراجعه می‌کنند، پلیس به محل مردم مراجعه کند و تعویض پلاک را انجام دهد.

رادان گفت: باید پلیس راهور که ویترین انتظامی است هرچه سریع‌تر به سمت هوشمندسازی برود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی