تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
احتمال سقوط بهمن دور از انتظار نیست

آماده‌باش هلال احمر تهران درپی بارش برف و باران

شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده‌باش امدادگران هلال احمر درپی بارش برف و باران خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۸۵۴
۲۱:۵۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

آماده‌باش هلال احمر تهران درپی بارش برف و باران

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده‌باش امدادگران هلال احمر درپی بارش برف و باران خبرداد.

شاهین فتحی، با اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان تهران و به خصوص در نیمه شمالی این استان، گفت: پس از دریافت هشدار‌های صادره از سوی سازمان هواشناسی، در ۲۴ گذشته شاهد بارش قابل توجه باران و برف در نقاط مختلف استان تهران، بالاخص در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی هستیم. در همین راستا نیز عوامل عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و کوهستانی جمعیت هلال احمر استان تهران برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این آماده‌باش تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است که شهروندان نیز نکاتی را رعایت کنند، در همین راستا به رانندگان توصیه می‌کنم که برای پیشگیری از بروز حوادث جاده‌ای در شرایط بارندگی و لغزندگی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند. در صورت الزام به انجام سفر نیز لازم است که رانندگان نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ و حفظ فاصله طولی استاندارد با خودرو‌های روبرویی در حین رانندگی اقدام کنند.

فتحی از رانندگان خواست که پیش از آغاز سفر خود نسبت به بررسی وضعیت آب و هوایی مسیر تا مقصد، آگاهی لازم را کسب کرده و از سالم بودن وسایل نقلیه خود به خصوص سیستم برف پاک‌کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران همچنین به شهروندان توصیه کرد که تا زمان مساعد شدن شرایط جوی از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند. پرهیز از اسکان در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها نیز توصیه دیگری است که باید جدی گرفته شود. همچنین با توجه به اینکه بارش برف در ارتفاعات رخ داده، احتمال سقوط بهمن در این مناطق و جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی