تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
روابط عمومی مجلس اعلام کرد

تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشت

پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی محل مجلس شورای اسلامی در تهران، روابط عمومی مجلس اعلام کرد که تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشته و به هیچ‌کس آسیبی وارد نشده است.

کد خبر: ۱۵۸۸۴۶
۱۹:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشت

دیدارنیوز: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در خصوص تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به نقل از خانه ملت، بنابر اعلام روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی، ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه این فرد مشخص خواهد شد.

همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی