تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
با رای ۹۰ درصدی

مجلس با استعفای «نادران» مخالفت کرد

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی استعفای الیاس نادران، نماینده تهران گفت: پس از شنیدن سخنان نادران و ۵ نفر از نمایندگان، رای گیری برای استعفا انجام شد که در نهایت بیش از ۹۰ درصد از نمایندگان با استعفای نادران مخالفت کردند.

کد خبر: ۱۵۸۸۰۸
۱۰:۱۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

نادران

دیدارنیوز: مجلس شورای اسلامی با استعفای الیاس نادران نماینده تهران مخالفت کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه (۳۰ آبان) در توضیح جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران، گفت: پس از شنیدن سخنان نادران و ۵ نفر از نمایندگان، رای گیری برای استعفا انجام شد که در نهایت بیش از ۹۰ درصد از نمایندگان با استعفای نادران مخالفت کردند.

رئیس مجلس در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با دستورکار بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران در حال پیگیری است، گفت: از آنجا که تعدادی از نمایندگان درخواست دادند تا تقاضای استعفای نادران در جلسه‌ای غیرعلنی مورد بررسی قرار گیرد طبق ماده ۱۰۲ آیین نامه نماینده متقاضی ۱۵ دقیقه فرصت دارد تا درخواست خود را برای برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی مطرح کند.

وی افزود: سپس رای گیری انجام می‌شود و اگر دو سوم نمایندگان به این درخواست رای بدهند جلسه به شکل غیرعلنی تداوم پیدا می‌کند. اما اگر نمایندگان مخالفت کردند جلسه مجلس علنی شده و تقاضای استعفا در جلسه علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که جلسه علنی مجلس در همان شروع نشست و به درخواست تعدادی از نمایندگان غیرعلنی شد، مربوط به بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب حوزه انتخابیه گچساران در انتخابات مجلس یازدهم بود که در نهایت نیز با رد اعتبارنامه تاجگردون به پایان رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی