تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ازبکستان - ایران؛ آخرین وضعیت تیم‌ملی، سرمربی و کاپیتان

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری مقابل هنگ کنگ، در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا در تاشکند برابر ازبکستان به میدان می‌رود. در این میان، پزشک تیم ملی آخرین وضعیت قلعه‌نویی و جهانبخش سرمربی و کاپیتان تیم را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵۸۷۹۴
۲۰:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

ازبکستان - ایران؛ آخرین وضعیت تیم‌ملی، سرمربی و کاپیتان

دیدارنیوز: بازیکنان تیم ملی آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار برابر ازبکستان برگزار کردند.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، در فاصله کمتر از ٢۴ ساعت تا دومین دیدار ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان، ملی‌پوشان ایران آخرین تمرین خود را در تاشکند برگزار کردند.

این تمرین همزمان با برگزاری بازی تیم ملی برابر ازبکستان (ساعت ۱۶:۳۰) برگزار شد و بازیکنان تیم ملی برنامه‌های تاکتیکی امیر قلعه‌نویی برای این دیدار را مرور کردند.

‌در این تمرین تمامی ٢۵ بازیکن حاضر در اردو شرکت داشتند.

توضیحات دکتر شهاب درباره وضعیت سرمربی تیم ملی و جهانبخش

پزشک تیم ملی فوتبال ابراز اطمینان کرد که امیر قلعه‌نویی در دیدار فردا برابر ازبکستان، تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

دکتر علیرضا شهاب درباره آخرین وضعیت امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: با توجه به دردی که سرمربی تیم ملی از ناحیه کلیه احساس می‌کرد، با نظارت دکتر خانلری اقدامات تشخیصی انجام و وجود سنگ در کلیه مطرح شد. با تشکیل کمیسیون پزشکی تصمیم گرفته شد فرایند شکستن سنگ صورت بگیرد و آقای قلعه‌نویی بعد از این پروسه باید دوران نقاهتی پشت سر می‌گذاشت و دارو‌هایی را مصرف می‌کرد که در این چند روز این مراحل طی شده است، اما به لطف خدا سرمربی تیم ملی در حال حاضر در وضعیت باثباتی است و انشالله فردا کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.

او درباره وضعیت علیرضا جهانبخش نیز گفت: همانطور که اطلاع دارید در دقیقه ۷۵ دیدار ایران برابر هنگ‌کنگ، علیرضا جهانبخش از ناحیه همسترینگ درد خفیفی داشت که برای حفظ سلامتی، کادر فنی این بازیکن را از زمین خارج کرد. بعد از معاینات اولیه و ارزیابی پاراکلینیک تشخیص آسیب درجه یک عضله همسترینگ مطرح شد که با توجه به اهمیت سلامت بازیکن تصمیم گرفته شد این بازیکن به باشگاه خود برگردد تا هر چه زودتر اقدامات درمانی آغاز شود. به امید خدا جهانبخش یکی، دو هفته آینده می‌تواند تمرینات معمول خود را از سر بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی