تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
همسر رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد

داستان یک عشق؛ برای ازدواج با «مکرون» ۱۰ سال صبر کردم

بریژیت مکرون، همسر رئیس جمهور فعلی فرانسه از داستان عشق و ازدواجش با امانوئل مکرون صحبت کرده و گفته ۱۰ سال صبر کرده تا این ازدواج شکل بگیرد.

کد خبر: ۱۵۸۷۹۲
۱۹:۴۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

برای ازدواج با «مکرون» ۱۰ سال صبر کردم

دیدارنیوز: بریژیت مکرون می‌گوید یک دهه صبر کرده تا با امانوئل مکرون، رییس جمهوری فرانسه ازدواج کند تا زندگی فرزندانش را که تقریبا هم‌سن او هستند، خراب نکند.

بانوی اول ۷۰ ساله فرانسه در مصاحبه‌ای با مجله خبری «پاریس مچ» در روزنامه تایمز ناگفته‌هایی درباره رابطه‌اش با همسر ۴۵ ساله‌اش را بازگو کرده است.

به نقل از تایمز، او گفت: «تن‌ها مانع، فرزندان من بودند. من زمان گذاشتم تا زندگی آن‌ها را خراب نکنم. این ماجرا ۱۰ سال به طول انجامید. می‌توانید تصور کنید که آن‌ها چه چیز‌هایی می‌شنیدند. اما من نمی‌خواستم زندگی‌ام را از دست بدهم.»

برای ازدواج با «مکرون» ۱۰ سال صبر کردم

بریژیت وقتی برای اولین بار با امانوئل ملاقات کرد، ۴۰ ساله بود. رییس‌جمهوری فرانسه هم آن زمان ۱۵ سال داشت. او معلم نمایشنامه امانوئل در مدرسه‌ای در شمال فرانسه بود.

حتی زمانی که پدر و مادر امانوئل، او را به پاریس فرستادند، او همچنان برای ازدواج با بریژیت مصمم بود. به نقل از تایمز، بریژیت تعریف کرده است: «من به خودم گفتم او عاشق کسی همسن خودش خواهد شد. اما این اتفاق نیفتاد. نمی‌دانستم والدینم که الگوی وفاداری و تربیت خوب بودند، چه واکنشی نسبت به ازدواج ما نشان خواهند داد.»

برای ازدواج با «مکرون» ۱۰ سال صبر کردم

بریژیت در سال ۲۰۰۶، از همسر سابقش، آندره لوئیس آوزیر که یک بانکدار بود، جدا شد. آوزیر سال ۲۰۱۹ میلادی درگذشت.

طبق مطلب روزنامه تایمز، بریژیت از همسر سابقش یک پسر و دو دختر دارد که به ترتیب ۴۸ ساله، ۴۶ و ۳۹ ساله هستند.

او سال ۲۰۰۷، یک سال بعد از جدایی‌اش با امانوئل مکرون ازدواج کرد، حدود ده سال قبل از اینکه مکرون در سال ۲۰۱۷ میلادی رئیس جمهوری فرانسه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی