تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد

پرسپولیس پرونده دارد، نه استقلال!

ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از خبری با عنوان «پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی رفت» منتشر کردند اما فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال و سخنگوی این باشگاه می‌گوید آبی‌ها پرونده‌ای در این کمیته ندارند و این پرسپولیس است که پرونده دارد.

کد خبر: ۱۵۸۷۸۳
۱۷:۱۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

پرسپولیس پرونده دارد، نه استقلال!

دیدارنیوز: سخنگوی باشگاه استقلال به اخبار ساعات گذشته مبنی بر تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در ارتباط با کارگروه ناظر بر قرارداد‌های حرفه‌ای فوتبال واکنش نشان داد.

ساعاتی قبلی خبری در ارتباط با تشکیل پرونده برای تیم استقلال مبنی بر رعایت نشدن برخی قوانین مرتبط با قرارداد‌های حرفه‌ای فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که در چند ماه گذشته منجر به کاهش چند امتیاز از پرسپولیس و سپاهان شده است.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال و سخنگوی این باشگاه درباره تشکیل پرونده برای این تیم به طرفیت کارگروه نظارت بر قرارداد‌های حرفه‌ای گفت: طبق استعلامی که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم، هیچ گزارشی بابت استقلال به این کمیته نرفته و تنها پرونده‌ای که در یک هفته اخیر در کمیته انضباطی بوده، پرونده مالیات دو مربی خارجی پرسپولیس است که در فرآیند رسیدگی است. خیال هواداران راحت باشد. استقلال هیچ تخلفی نکرده است.

همچنین رضا جاودانی، عضو و معاون کمیته انضباطی نیز اعلام کرد که هنوز پرونده‌ای در ارتباط با استقلال به این کمیته ارجاع نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی