تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
عزت اللهی: حضور بازیکنان ازبکستان در فوتبال اروپا نشان‌دهنده پیشرفت است

مانیکونه: سبک تیم ملی دفاعی نیست

مانیکونه، مربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری دیدار پیش از دیدار با ازبکستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود سبک بازی ایران تدافعی است و آیا فردا هم با این شیوه برابر ازبکستان بازی می‌کنید، گفت: من با این موضوع موافق نیستم. ما گل‌های زیادی به ویژه در ٩ بازی اخیر ثمر رسانده‌ایم و این نشان‌دهنده نگرش تیمی ماست.

کد خبر: ۱۵۸۷۶۸
۱۳:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

مانیکونه:

دیدارنیوز: مربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید ازبکستان تیم پرمهره‌ای است و در کافا نیز دیدار دشواری برابر این تیم داشتیم.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان اظهار داشت: من به این دلیل در نشست خبری امروز حاضر شدم که سرمربی تیم بدلیل کسالت نمی‌توانست در اینجا باشد، اما مطمئنیم که او فردا با رفع این کسالت تیم ملی را رهبری خواهد کرد.

او درباره دیدار فردا گفت: ازبکستان تیم پرقدرتی است. آن‌ها تیم دشواری برای تمام حریفان هستند و از بازیکنان بسیار خوبی استفاده می‌کنند. ما در رقابت‌های کافا هم دیدار دشواری برابر این تیم داشتیم و فردا هم کار ساده‌ای برابر این تیم نخواهیم داشت.

مانیکونه در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود سبک بازی ایران تدافعی است و آیا فردا هم با این شیوه برابر ازبکستان بازی می‌کنید، گفت: من با این موضوع موافق نیستم. ما گل‌های زیادی به ویژه در ٩ بازی اخیر ثمر رسانده‌ایم و این نشان‌دهنده نگرش تیمی ماست. البته که یک تیم برای موفقیت هم به دفاع خوب و حمله خوب نیاز دارد و فوتبال تنها حمله نیست و یک تیم به هر دو نیاز دارد.

عزت اللهی: اذعان به کیفیت ازبکستان تعارف نیست

سعید عزت‌اللهی با آرزوی سلامتی برای سرمربی تیم ملی گفت: در این چند روز با وجود کسالت سرمربی تیم ملی، اما ایشان در کنار تیم حضور داشت و ما با همین روحیه تیمی آماده دیدار برابر ازبکستان می‌شویم.

وی با اشاره به دیدار ایران برابر هنگ کنگ گفت: معمولاً در مسابقات، نخستین بازی، دیدار دشواری است، اما ما با عملکرد خوبی که داشتیم هنگ‌کنگ را با چهار گل شکست دادیم، اما با این حال فردا دیدار دشواری برابر ازبکستان خواهیم داشت.

عزت‌اللهی درباره شاهمرادف هم‌تیمی سابق خود که عضو تیم ملی ازبکستان نیز است، گفت: او در این چند سال پیشرفت خیلی خوبی داشته است و در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ازبکستان و آسیاست. چه به لحاظ شخصیتی و چه فنی. یکی از نقاط قوت ازبکستان مهاجمی مثل اوست، اما ما هم ایران هستیم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با همه وجود تلاش می‌کنیم برنامه‌های کادر فنی را پیاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که همواره ایران تیم ازبکستان را شکست داده، اما همیشه سرمربی و بازیکنان ایران از تیم ازبکستان تمجید می‌کنند. آیا صحبت‌های شما درباره فوتبال ازبکستان دیپلماسی مردمی شما و تعارف است یا به این توانایی فنی ازبکستان اعتقاد دارید، گفت: ازبکستان همیشه تیم قابل احترامی برای ما بوده و همیشه تا آخرین لحظه جنگیده‌اند. مردم ازبکستان هم بدانند تیم‌شان مقابل تیمی باخته که یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده است. اما ما همیشه تیم ازبکستان را تحسین کرده‌ایم، چون در این چند سال هر وقت با این تیم بازی کرده‌ایم، پیشرفت را دیده‌ایم. حضور بازیکنان ازبکستان در فوتبال اروپا نیز نشان‌دهنده این پیشرفت است و فکر می‌کنم این پیشرفت ادامه خواهد داشت، ولی برد و باخت‌ها همیشه نزدیک به هم بوده است. ما هم بازیکنان بزرگی داریم که کیفیت این بازیکنان و برنامه‌های کادر فنی در زمین نتیجه را رقم می‌زند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی