تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نامه مهدی‌زاده به جبلی؛ صداوسیما باید به من وقت دفاع دهد

کامبیز مهدی‌زاده در نامه‌ای به پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: طبق ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام، صدا و سیما بابت تخریب بنده و زدن تهمت و افترا، باید به اینجانب وقت دفاع بدهد.

کد خبر: ۱۵۸۷۳۷
۱۹:۴۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

نامه مهدی‌زاده به جبلی؛

دیدارنیوز: کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما خواستار فرصتی برای پاسخگویی به اتهامات شد.

در متن نامه مهدی‌زاده آمده است: «اینجانب اعلام آمادگی می‌کنم که فردا صبح در محضر باتفاق حضور پیدا کرده و اموال بنده و همسرم برای حضرتعالی و هرچه جنابعالی دارید برای بنده باشد.

با دروغ گویی در رسانه ملی اعلام کرده که رد صلاحیت اینجانب طبق بند ۲ ماده ۳۳ است! این حد از دروغ و شایعه سازی به نفع منافع ملی نبوده و نخواهد بود. طبق ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام، صدا و سیما بابت تخریب بنده و زدن تهمت و افترا، باید به اینجانب وقت دفاع بدهد.

متاسفانه در این هفته در دو برنامه زنده «سلام صبح بخیر» و «و، اما امروز» صدا و سیما در روز روشن به تخریب اینجانب پرداخته، به بنده تهمت و افترای زمین خواری وارد کرده، بنده را جز ملاکین معرفی کرده است.

آقای جبلی این سوال به ذهن خطور می‌کند که حضرتعالی در آنجا چه جایگاه و مسئولیتی دارید؟ آیا نقش جنابعالی همانند داور ویدیویی است که فقط نظاره گر است؟ چند صباحی است که رسانه ملی به جای وحدت آفرینی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه، دستگاه تخریب فرزندان این مرز و بوم شده است.

متاسفانه هر روز و شب در این سازمان بر شیپور تهمت زنی و افترا دمیده می‌شود بدون آن که هیچ نظارت و رسیدگی باشد. این رویه ناصواب برخلاف عقلانیت، انسانیت و شرع است و همچنین در تضاد با مفاد حکمی است که رهبر معظم انقلاب به حضرتعالی در مقوله هدایت فرهنگی داده است.

در این برنامه گفته شده بنده تنها داماد حسن روحانی هستم! آیا بنده با پسوند داماد روحانی در انتخابات شرکت کرده‌ام؟ آیا داماد روحانی بودن جرم است؟

خود صدا و سیما افتخارات اینجانب در مسابقات جهانی اختراعات را بار‌ها پوشش داده است. پس امروز این کینه و نفرت افکنی از کجا می‌آید؟ بنده این افتخارات را برای این مرز و بوم آورده ام. علم را وارد سیاست نکنید. بر طبل دو دستگی ندمید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی