تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جنگ اسرائیل و حماس در خاورمیانه

بیمارستان شفا در غزه «منطقه مرگ» است

یک تیم وابسته به سازمان جهانی بهداشت پس از بازدید میدانی از بیمارستان شفا در شهر غزه، این مجتمع را به عنوان «منطقه مرگ» توصیف کرد.

کد خبر: ۱۵۸۷۱۵
۱۲:۲۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

بیمارستان شفا در غزه «منطقه مرگ» است

دیدارنیوز: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: بیمارستان شفا در غزه «منطقه مرگ» است.

این تیم زیرمجموعه سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت شواهدی از گلوله‌باران و تیراندازی را دیده‌اند و همچنین یک گور دسته‌جمعی را نیز در ورودی بیمارستان مشاهده کرده‌اند. به آن‌ها گفته شده که «بقایای ۸۰ نفر» در این گور دفن شده است.

پس از آنکه نیرو‌های اسرائیلی این مجتمع بیمارستانی را تصرف کردند، کارشناسان اعزامی سازمان جهانی بهداشت اجازه یافته بودند به مدت یک ساعت از آن بازدید کنند.

به دنبال دستور تخلیه صادر شده توسط ارتش اسرائیل صدها کارمند و بیمار از این بیمارستان خارج شده‌اند، با این حال گفته می‌شود تعداد ۳۰۰ بیمار بدحال هنوز در این بیمارستان که زمانی بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان غزه محسوب می‌شد باقی‌ مانده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده در تلاش است تا هرچه سریع‌تر بیماران و کارکنان باقی‌مانده را به سایر مراکز درمانی در غزه منتقل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی