تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تجمع در شهرهای ایران در حمایت از غزه

در حالی که جنگ ویرانگر اسرائیل و حماس در غزه از مرز چهل روز گذشته، تجمعاتی در شهر‌های ایران در حمایت از مردم غزه به راه افتاده است.

کد خبر: ۱۵۸۶۷۷
۱۷:۱۷ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

تجمع در شهرهای ایران در حمایت از غزه

دیدارنیوز: ایسنا نوشت: «مردم ایران در سراسر استان‌ها همچون مردم آگاه جهان همراه و همدرد مردم غزه شده‌اند و در حمایت از مردم بی دفاع، کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه، امروز ۲۷ آبان در مراکز شهر‌ها گرد هم آمدند و یک صدا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در پی ادامه سکوت مجامع بین المللی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم ایران که در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف خشم و انزجار خود را نسبت به این فجایع اعلام کرده‌اند، باز هم با حضور در مصلی‌ها و یا خیابان‌های اصلی شهرها، اجتماع مردمی تشکیل دادند و خشم خود از قتل عام بی رحمانه کودکان در غزه را با سر دادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله»، «یا ای‌ها المومنون اتحدو اتحدو»، «حیدر حیدر نحن ابنا الحیدر»، «حیدر حیدر نحن انصار الحیدر» نشان دادند.

خروش مردم تبریز در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه

تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه و محکومیت وحشی گری‌های اسرائیل برگزار شد.

در این راستا امروز شنبه ۲۷ آبان ماه، مردم غیرتمند و انقلابی شهر تبریز همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور در ساعت ۱۰:۳۰ صبح با تجمع در محوطه مصلای اعظم امام خمینی (ره)، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، سخنران این تجمع عظیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: کشور‌های اسلامی تنها به صدور بیانیه علیه رژیم صهیونیستی اکتفا نکنند

سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی کشور‌های اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نباید به صدور بیانیه اکتفا کنند و باید سعی داشته باشند تا با اقدامات عملی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

حسینی شنبه، ۲۷ آبان ماه در حاشیه تجمع مردم انقلابی تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد، امروز در کل دنیا تجمعی برای محکومیت آن‌ها برگزار شده که در تبریز نیز شاهد این تجمع با عظمت هستیم.

تجمع در شهرهای ایران در حمایت از غزه

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: هیچگاه دیده نشده که در هر ۱۰ دقیقه یک کودک سلاخی شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: هیچ گاه در تاریخ دنیا دیده نشده که در هر ۱۰ دقیقه یک کودک سلاخی شود و حقوق بشر، سازمان ملل و شورای امنیت چیزی نگوید.

علیرضا منادی شنبه، ۲۷ آبان ماه در حاشیه تجمع مردم انقلابی تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: جنایاتی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد، برای همه مشهود است، ولی سازمان حقوق بشر و شورای امنیت در قبال آن اعتراضی نمی‌کند و این امر واقعا بی نظیر است که این جنایات همچنان ادامه دارد.

مردم تهران همزمان با مردم استان‌های مختلف کشور در تهران راهپیمایی حمایت از غزه برگزار کردند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناطق تهران بزرگ با دعوت از مردم تهران از آنان خواست تا امروز در راهپیمایی و تجمع سراسری در حمایت از کودکان غزه که از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب حضور یابند. سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راهپیمایی در خصوص ابعاد جنایت یهودیان صهیونیست در غزه و مقاومت گروه‌های فلسطینی سخنرانی خواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی