تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حداقل دولت امارت اسلامی افغانستان حرف و عمل‌اش یکی است

لغو کنسرت به دلیل نوازنده زن/ جواد امام: کدام قانون به شما چنین حقی را داده؟!

پس از لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به دلیل آنچه که حضور یک نوازنده زن در آن عنوان شده، جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات با انتقاد از لغو آن اعلام کرد: متاسفانه بازهم شاهد بی‌قانونی آتش به اختیاران این بار در اصفهان بودیم. لغو کنسرت علیرضا قربانی به بهانه حضور نوازنده زن! کدام قانون به شما چنین حقی را داده است؟!

کد خبر: ۱۵۸۶۷۱
۱۴:۰۲ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

امام

دیدارنیوز: لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان با واکنش سخنگوی جبهه اصلاحات و یک حقوقدان همراه بود.

در پی لغو یک کنسرت در اصفهان که گفته می‌شود به دلیل حضور نوازنده زن صورت گرفته، برخی چهره‌های سیاسی و حقوقی نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در صفحه اجتماعی خود نوشت: متاسفانه بازهم شاهد بی‌قانونی آتش به اختیاران این بار در اصفهان بودیم. لغو کنسرت علیرضا قربانی به بهانه حضور نوازنده زن! کدام قانون به شما چنین حقی را داده است؟! حداقل دولت امارت اسلامی افغانستان حرف و عمل‌اش یکی است. ایستادن در برابر مردم نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. او در این توییت از هشتگ طالبانیسم هم استفاده کرده است.

 

امام

همچنین کامبیر نوروزی، حقوقدان نوشت: به دلیل حضور نوازنده زن در ارکستر، کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان لغو شد. لغو کنسرت به دلیل حضور نوازنده زن کاملا غیرقانونی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی