تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بی‌حجابی در جشن فارغ التحصیلی پردیس بین‌الملل کیش؛ «برخورد می‌کنیم»!

پس از بی‌حجابی در جشن فارغ التحصیلی پردیس بین‌الملل کیش، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با مسببین این موضوع برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۸۶۶۵
۱۲:۲۸ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

بی‌حجابی در جشن فارغ التحصیلی پردیس بین‌الملل کیش؛ «برخورد می‌کنیم»!

دیدارنیوز: دانشگاه شریف در خصوص حواشی جشن فارغ التحصیلی این دانشگاه توضیحاتی ارایه کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حواشی به‌وجود آمده در مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف آمده است: «مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد.

دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌کند.»

به نقل از ایسنا، در پی انتشار ویدیویی کوتاه از جشن فارغ التحصیلی تعدادی از فارغ التحصیلان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در فضای مجازی، علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در صفحه ایکس خود نوشت: پیرو اتفاقات ناهنجاری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف افتاده است، وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت صادر کرد.

وی تاکید کرد: با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.

مطلب مرتبط:

انتقاد «عارف» از ممنوع الکارشدن بازیگران زن

جرم‌انگاری لایحه حجاب برای قمه‌کش‌هاست، نه مردم!

جریمه ۶ تا ۱۵۰ میلیونی برای بی‌حجابی کودکان!

ادعای یک نماینده؛ لایحه حجاب قابلیت اجرایی دارد/ تنبیه برای «بی‌حجاب اولی»!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی