تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

اقدامات هلال‌احمر در سیل؛ یک فوتی و ۲ مفقود

محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‎گرفتگی در هفت استان، از فوت یک نفر و مفقود شدن دو نفر طی دو روز گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۶۵۳
۱۰:۴۶ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

اقدامات هلال‌احمر در سیل؛ یک فوتی و ۲ مفقود

دیدارنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‎گرفتگی در هفت استان، از مفقود شدن دو نفر طی دو روز گذشته خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ٢٥ تا ٢٧ آبان تا ساعت ۸ صبح امروز (شنبه)، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، به ۱۴ شهرستان و ۱۶ منطقه شامل ۹ شهر، ٦ روستا و یک منطقه عشایری، در هفت استان کشور امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان به ۷۶۱ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۰ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۱۲ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند؛ متاسفانه یک نفر از هم‎وطنان در سیل شهرستان بهشهر جان خود را از دست داد و دو نفر نیز در شهرستان نور و چمستان، مفقود شدند.

محمودی با اشاره به این که ۴۱ تیم امدادی، شامل ۱۸۶ امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند، افزود: امدادگران به کمک دستگاه‌های پمپ‌آب و لجن‎کش، آب تجمیع شده در ۲۳ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: سه دستگاه چادر، ۵۲ تخته پتو، ۴۳ تخته موکت، ۷۴۳ کیلوگرم نایلون و ۱۴۲ بسته غذایی، بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی