تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
آرژانتین و برزیل در یک روز شکست خوردند

غول‌کشی در آمریکای جنوبی!

تیم ملی آرژانتین، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سرانجام پس از مدتی طولانی طعم شکست را چشید و برزیل هم به روند ناکامی‌هایش ادامه داد. اروگوئه و کلمبیا در بازی‌های بامداد امروز (جمعه) غول‌کشی کردند.

کد خبر: ۱۵۸۶۳۲
۱۰:۲۹ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲

غول‌کشی در آمریکای جنوبی!

دیدارنیوز: در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی، دو قدرت فوتبال جهان مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.

در چارچوب دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکایی جنوبی، شب گذشته (پنجشنبه) و بامداد امروز (جمعه) پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار بامداد امروز، قهرمان جهان یعنی تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه بومبونرا واقع در شهر بوینس آیرس پذیرای اروگوئه بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میهمانش شد. رونالد آرائوخو در دقیقه ۴۱ و داروین نونیس در دقیقه ۸۷ برای اروگوئه در این دیدار گلزنی کردند.

شاگردان مارچلو بیلسا با این برد ۱۰ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند. تیم تحت‌هدایت لیونل اسکالونی هم با قبول اولین شکست خود در این رقابت‌ها، ۱۲ امتیازی باقی ماندند و همچنان صدرنشین این رقابت‌ها هستند.

در بازی مهم دیگر بامداد امروز، تیم ملی برزیل در خانه کلمبیا تن به شکست ۲ بر یک داد تا فراز و نشیب تیم تحت‌هدایت فرناندو دینیز همچنان ادامه داشته باشد. برزیل که در سه بازی اخیر خود دو تساوی و یک شکست را کسب کرده، در این بازی دروازه‌اش در دقایق ۷۵ و ۷۹ توسط لوئیس دیاس باز شد و تنها گل سلسائو را هم گابریل مارتینلی در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

کلمبیا با این برد ۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و برزیل هم با قبول دومین شکست خود در این رقابت‌ها با ۷ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد.

در دو بازی دیگر بامداد امروز هم تقابل شیلی و پاراگوئه به تساوی بدون گل انجامید و ونزوئلا و اکوادور هم بازی خود را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

همچنین شب گذشته، بولیوی در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر پرو را از پیش‌رو برداشت.

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها پس از پایان بازی‌های دور پنجم به شرح زیر است:

غول‌کشی در آمریکای جنوبی!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی